Pendragon
Swashbuckler
Re: Betygen...?
Vad det gäller betygen på Riotminds produkter, så kan jag bara säga, att jag har inte recenserat dem, eller ens i de flesta fall läst dem, och därför blir det svårt för mig att uttala mig om deras layout.
Jag menar, om jag skriver en recension ska jag väl skriva vad jag tycker... eller?
/Joel - anade att det skulle bli kackel om 6:an
Tja, jag blev tillfrågad, så jag kan nog inte ta åt mig äran för initiativet.Kul att du sätter dig och resencerar en sånhär jättelunta, det är bara roligt att du har ett brinnande intresse för hobbyn.
Jag gillar det enkla och det stilrena. Jag gillar även bilderna, även om vissa av dem har varit bättre förr. Dessutom fick Eon 3 extrapoäng för uppdelningen i två böcker, vilket åtminstone jag tycker är att föredra. Att de extra poängen hamnade på layout kom jag fram till genom att helt ovetenskapligt höra mig för i vänkretsen.Fråga: Är inte betyden lite väl bra? Inte för att dissa Eon, men en FYRA i design och Layout? Även de andra två betygen ställer jag mig tveksam till, men det här får mig att undra lite vilka direktiv som egentligen finns angående betygsättning på produkterna, givet att det finns Riotmindsmoduler som fått fyra i layout, om jag inte missminner mig.
Vad det gäller betygen på Riotminds produkter, så kan jag bara säga, att jag har inte recenserat dem, eller ens i de flesta fall läst dem, och därför blir det svårt för mig att uttala mig om deras layout.
Tja, nu är du inne på subjektiva åsikter, och istället för att antyda hur mina borde vara skulle du kanske presentera dina egna i en egen recension?Eon III har funktionell layout och en del snygga bilder. I mina ögon är det värt ett "Inte dåligt". Det är ungefär det betyg jag skulle ge min gamla psykologi-lärobok. Fyra på en skala på sex säger mig ungefär att den här boken är snudd på att tillhöra eliten. Det är inte Eon III.
Jag menar, om jag skriver en recension ska jag väl skriva vad jag tycker... eller?
Typ. Och jag gillar rostat bröd.Vidare skummade jag igenom några andra recentioner, och kunde inte hitta en enda annan produkt som hade fått en 6a i "Innehåll". Så... Jag antar alltså att Eon III är det absolut bästa som kommit ut sedan rostat bröd?
/Joel - anade att det skulle bli kackel om 6:an