Lu-kaazh said:
Sedan så tycker jag det känns skumt att MR inte gör mer av att så många röstar på honom. så jag tycker vi vrider upp temperaturen lite.
Förlåt, mina dagar är lite oregelbundna, speciellt helgens (var djurvakt åt föräldrarna) så min postningstakt är aningen långsammare. Ber om ursäkt.
Osäker på hur mycket som är bra att avslöja, då ulvarna har direktnytta av att veta saker om folk (vem som är väktare, siare etc). Dock finns det en poäng med att säga saker och se vilka som "tar efter".
Mitt föremål är
örter. Jag vet att några av dem smakar gott.
Mitt yrke, ja, jag är lite av en Aragorn. jag är bra på att
fixa mat ute i naturen och kan antagligen (osäkert) hantera saker som
rävsaxar.
Som synes har min vildmarksvana sina begränsningar. Misstänker att de kräver någon med medicinska kunskaper eller kunskaper om örter.
Som jag ser det så det så är jag misstänksam mot Larsson fortfarande, och det för att han sa att hans förmåga liknade Cissis. Nu vet jag inte hur vanliga dubblettförmågor är, men det var ganska vagt. Det som drar åt andra hållet är att hans yrke och prylar kommit fram. Svårt. Han lyser mer grönt än rött för mig, i vilket fall. KK har också varit ganska aktiv men ändå ganska vag med informationen. KK är dock ganska grön (han har ju sagt klass och föremål, även om man tekniskt sett kan ljuga om dem).
Grejen är att tells kan vara lite opålitliga och ulvar har ju fördelar bybor inte har - så jag har lite svårt att lista ut vem som är bäst att sätta press på.
Men just nu:
Rödare? Vicotnik.
Vicotnik, till skillnad från KK, har inte avslöjat något (alls) om sig själv (vad jag kunde hitta, dubbelkollade men kan ha missat något). Vicotnik har inte ens sagt vilket föremål han har utan bara dirigerat diskussionen, vilket verkat avleda uppmärksamheten från honom. Jag vet inte så mycket om spelet, men det kan vara ett knep för att få mer information så man kan bygga en mer trovärdig historia.
Alltså:
Röst: Vicotnik