Konrad Konvalj
Myrmidon
Grejen med Jake är att vi kommer att tappa all info från det hållet.Emp said:Glömde skriva:
Minns också Jake Armitage, som inte har lagt en röst
Jag har numera läst reglerna lite mer noggrant.Regelverket said:Du måste göra minst ett inlägg varje runda, annars diskvalificeras du (spelare som stängs av från forumet diskvalificeras omgående).
Dyker Jake upp med ett "Hepåre" fem minuter innan stängning är det ju så klart nice, men om inte så kommer vi torska information från det hållet. Att lägga energi åt det hållet är inte av vikt vill jag påstå.
Min röst på Trippen då? Äh, alltså jag vill ju hinna med ett gäng med drev under dagen, men det kanske är som Vimes säger. Dreven har tappat lite i styrka så att säga.
Men för sakens skull.
Röst: Cassius
Du var en av de första som var med på tåget och visade upp att du hade en likvärdig förmåga som jag själv. Nu kan du släppa lite information om ditt föremål och yrke så skall vi se vad vi kan jobba fram tillsammans med resten.
En annan outning som är intressant är ju om YRKET du kan SIA redan är outat? Ja eller Nej alltså. Det än sån där intressant pryl att ha koll på tycker jag.