Cissi said:
Kan du snälla bestämma dig. Jag blir helt förvirrad nu och då börjar du blinka rött för mig. Du sa att vi ska outa utrustning och sedan skulle du hänga mig och när jag vill outa yrke så får du spel och vill inte outa alls.
2. Jag tror dock att utrustning är det som är mest safe. (Detta baserat på min roll vilket jag skrivit tidigare).
3. Jag vill att vi drevar för att det producerar mer infromation.
4. Jag röstar på dig för att du utan att motivera dig skriker om massoutning av yrke.
Vad är förvirrande? Visa gärna med citat.
Vad menar du med Larsson-referensen i slutet av ditt inlägg förresten? Gör jag samma sak som han gjorde då, eller vad menar du? Eller är det det att han plötsligt outade en grej i det här spelet?
Såhär är det, det är bekvämt med massoutning för ulvarna. Visst kan vi få ut information av en massoutning, om inte annat får vi folks PM. Men tyvärr gör vi det ju väldigt lätt för ulvarna att förhålla sig till spelet. Och har de bra alias eller lätt att ljuga av andra anledningar (se exempelrollen) så är massoutning nog det softaste för dem. Drev och press och motiverade otuningar kräver tankeverksamhet och ställningstaganden av alla inblandade, det är jobbigt för ulvarna.