Det kan jag också principiellt. Men jag vill se Lukas outa sitt föremål först.Ruga said:Röst Dieselsoppa
Jag kan definitivt ställa mig bakom det här.
Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Det här kan jag däremot digga utan krusiduller. Konrad har lustigt nog inte kommenterat hur benhalsband passar ihop med hans helighet, men det är good enough.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Röst: LSJLarsson
Åh fresht! Det här gillade ju jag. Tyrsan är ju pålitlig när han lägger upp det så här fint.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Jag har ingen aning om att jag skall ha ett halsband? Jag trodde jag skulle ha Tyrs bok?Brynolf said:Det här kan jag däremot digga utan krusiduller. Konrad har lustigt nog inte kommenterat hur benhalsband passar ihop med hans helighet, men det är good enough.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Röst: Larsson
Alltså benhalsbandet tillhör jägaren! Duh! Som ingår i den oheliga fyr/femsammanslutningen som vi behöver få bort.Brynolf said:Det här kan jag däremot digga utan krusiduller. Konrad har lustigt nog inte kommenterat hur benhalsband passar ihop med hans helighet, men det är good enough.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
min fetning, hans första inlägg. Hur är Tempelriddare skum i fantasy?Dieselsoppa said:Okej, efter att jag har läst min roll kommer jag driva tesen att vi måste outa, så tidigt som möjligt och att vi måste analysera folks roller det första vi gör. Just nu vill jag inte utveckla det mer, men tillägger att min roll är något skum om vi betänker att vi är ii ett klassiskt fantasyparadigm.
Men KK brukar ju gärna dra igång nån sorts outningsordning, så jag är på där. Kör KK så v kommer igång.
Just nu sitter jag på padda så jag kan inte bidra med schyssta outningsexceldokument. Tyr?
Och så en röst:
Röst:Vimes
Den halaste ålen i hela jävla varulvsspelshistorien. Vimes skulle knäcka Kevin Spacey i House of Cards på den tid det tar för en hiss i LA att färdas mellan våning tre och fyra. Vimes: jag vill att du outar jernet!
I de absolut flesta spel så är det så och jag gissar att det är så i det här fallet också. Varulvarna brukar också kommunicera med varandra utanför spelet.Max Raven said:Visst ja, nybörjarfråga: Vet varulvarna om vilka de andra varulvarna är?
Du ska ha Harpan!!!Konrad Konvalj said:Jag har ingen aning om att jag skall ha ett halsband? Jag trodde jag skulle ha Tyrs bok?Brynolf said:Det här kan jag däremot digga utan krusiduller. Konrad har lustigt nog inte kommenterat hur benhalsband passar ihop med hans helighet, men det är good enough.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Jag glömde bort att han var så vag angående halsbandet. Gav han en förklaring till varför?Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Cissi said:Alltså benhalsbandet tillhör jägaren! Duh! Som ingår i den oheliga fyr/femsammanslutningen som vi behöver få bort.Brynolf said:Det här kan jag däremot digga utan krusiduller. Konrad har lustigt nog inte kommenterat hur benhalsband passar ihop med hans helighet, men det är good enough.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Harpan tillhör ju prästen.
Vi röstar ut Diesel nu och om han är röd så har vi ett säkert tecken på att min slutsats är på rätt väg.
Sen kan ni hänga mig på söndag eller nått om jag har fel.
Kom igen, inte splitta nu!!!
Harpan prästen? Jag trodde den passade med barden?Cissi said:Alltså benhalsbandet tillhör jägaren! Duh! Som ingår i den oheliga fyr/femsammanslutningen som vi behöver få bort.Brynolf said:Det här kan jag däremot digga utan krusiduller. Konrad har lustigt nog inte kommenterat hur benhalsband passar ihop med hans helighet, men det är good enough.Tyr said:Jepp, jag tror att Larsson fick panik där i början och ljög när han outade. Han är antagligen Botanikern och halsbandet som han var vag om är antagligen något halsband med en helig symbol. Enligt principen att den som har ditt föremål kan du spåra.Vimes said:Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Harpan tillhör ju prästen.
Vi röstar ut Diesel nu och om han är röd så har vi ett säkert tecken på att min slutsats är på rätt väg.
Kom igen, inte splitta nu!!!
Låter rimligt, men det passar inte in i Empiricus tabell.Cissi said:Alltså benhalsbandet tillhör jägaren! Duh! Som ingår i den oheliga fyr/femsammanslutningen som vi behöver få bort.
Njaa... Vad är det för fel på barden?Harpan tillhör ju prästen.
Jag har inte excel så jag har inte sett din slutsats. Men Diesels rödhet beror ju helt på vad Lukas outar i yrkes- och föremålsväg. Larsson är redan en ihopknuten säck.Vi röstar ut Diesel nu och om han är röd så har vi ett säkert tecken på att min slutsats är på rätt väg.
Enligt Empiricus tabell ska du ha ett halsband av djurben, din hedning. Vad har du att säga till ditt försvar?Konrad Konvalj said:Jag har ingen aning om att jag skall ha ett halsband? Jag trodde jag skulle ha Tyrs bok?
Harpan är ju det heligaste av instrument! Änglarna spelar harpa!!!Korpa said:Jag hänger inte heller med Cissis resonemang. Vad vill en präst med en harpa?
Nej nej, Cissi är förvirrad. Diesel är safe tills Lukas outat. Larsson är den som sticker ut mest.Cassius said:Fan, jag köper det där. Fan du grönar dig som fan nu, ska vi hänga Disel alltså? Fan måste bli färdig med rollspelet.