Konrad Konvalj said:
Ruga said:
Konrad Konvalj said:
Jag nämnde det säkert förut men jag tar det igen..
Cissi said:
Jag hade totalt missuppfattat en detalj i min roll men nu när Mukwa rett ut begreppen så vill jag backa igen från lite som jag sagt tidigare.
Ruga said:
När Cissi pratade om fraktioner frågade jag mod specifikt om var det var. Jag förväntade mig mest ingen kommentar men fick svaret att dom är ett yrke. Så om det ljuger hon ej.
Det är alltså dessa två inlägg som övertygar mig om att det inte står rätt till.
Ja Cissi ljuger ej om att X är ett yrke ,jag har fått det bekräftat av mod. Vad är det du försöker få det till?!
Att du visste att hon kontaktat Mukwa och frågat exakt den saken innan hon själv bekräftat det. Det krävs typ telepati för att förstå det.
Seriöst om du jagat mig för att jag råkat skriva det istället för dom tappar jag tron på din varulvsjägarförmåga..
Nu skriver jag om det supertydligt vad jag menade så hoppas jag du förstår. Mina kommentarer på mitt eget citat i parentes.
"När Cissi pratade om fraktioner frågade jag mod specifikt om var det var.(Jag frågade mod om vad magiker var för något) Jag förväntade mig mest ingen kommentar men fick svaret att dom är ett yrke. Så om det ljuger hon ej."
(Cissi ljuger ej om att magiker är ett yrke. Magiker är ett yrke för det har mod berättat för mig. .Det här var alltså när jag trodde att alla hade magiker. )Jag ser inte att jag gjort ngt konstigt alls . Bybor får aldrig vara rädda att försvara någon om de tror personen är oskyldig eller om de har info gynnande personen.
Jag tror inte KK är ulv vilket gör det ännu mer frustrerande.
Nu känner jag att jag lika gärna kan säga allt.
Mitt föremål är en kompass och mitt yrke är forskare.
Något jag kom och tänka på igår är att kompassen kan vara kopplat till sjöfararen om Cissi talar sanning. Jag tänkte mig först en kompass som man har i skogen och det var därför jag skrev tidigare att det är ngt alla äventyrare har nytta av.
Angående Armitage så brukar han vara aktiv och ogilla när andra är oaktiva så han har väl glömt spelet någon anledning . Tror inte han skulle ligga lågt som ulv utan han kan nog vara vilket som och har troligtvis glömt det här helt eller ngt.