Rickard
Urverk speldesign
Ingen aning om vad filmen handlar om men den verkar ha substans.
Substansen av ett regnmoln!Ingen aning om vad filmen handlar om men den verkar ha substans.
Kommer på bio den 30 Augusti står det på Filmstaden
Det finns bara en trailer och en film just nu. Eller det finns fler trailers, men de är alla för Longlegs. Ofattbart att den inte har planerad svensk premiär.
Som jag längtar. Älskar Alien filmerna, även de mindre bra. De är som de är, men de är AlienFör att jag älskar Alien och för att Ridley Scott sa "This is fucking great, Fede" till Fede Alvarez, regissören av den kommande Alien filmen. Tittar man på Prometheus och Covenant så kanske många tänker "åhnej" men herr Scott har enbart producerat här. Jag försöker dämpa mina förhoppningar, men det är lite svårt.
NIce, verkar faktiskt både fin och bra. Kanske inte bästa sättet att använda plantteacher på, set setting kanske. Och det är ett samtal i ett annat forum Filmen verkar ju som sagt nice, den ska bli kul att se.Ett intressant koncept med att möta sitt äldre jag:
Bara två veckor kvar till premiär!Som jag längtar. Älskar Alien filmerna, även de mindre bra. De är som de är, men de är Alien
Om du finns i Stockholm så kan vi gå tillsammans och kääcen samla ihop andra kring orten för en alien kväll.Bara två veckor kvar till premiär!
Det hade varit awesome, men jag bor i Nederländerna, så det blir svårt, tyvärr.Om du finns i Stockholm så kan vi gå tillsammans och kääcen samla ihop andra kring orten för en alien kväll.
Yes, jäkligt glad det blev bioduk även i Sverige. Övervägde ett tag att åka till Tallinn Har biljett till smygpremiär redan 20e. Kolla in Capitol om du bor i Stockholm!Kommer på bio den 30 Augusti står det på Filmstaden
Tack för tipset btw, sjysst trailer.
Alltså jättekul att de har med sjöslagen i Colosseum. Kul att filmen försöker komma ikapp med hur galen verkligheten egentligen var.Har de hajar i Colosseum?!
Ja, det är asballt att de har med sjöslagen! Men hajar??Alltså jättekul att de har med sjöslagen i Colosseum. Kul att filmen försöker komma ikapp med hur galen verkligheten egentligen var.
Annars ganska tveksam. Ser ganska lökig ut. Men det är ju inte som om originalet var något mästerverk.
Jag tänkte att det var rimligt att de som sköter en arena med vilda djur även skaffar en haj när jag gjorde djurlistan till goblinarenan i min Dungeon23.Ja, det är asballt att de har med sjöslagen! Men hajar??
Det leder till så många frågor!
Vem fångade hajen och hur?
Hur transporterade de hajen i levande skick till Colosseum?
Hur bevarade de den i levande tillstånd på Colosseum?
Vem arbetar med att fånga hajar?
Det låter som en grupp rollpersoner fått uppdraget av keeper of beasts och sedan ger sig ut för att näta en haj.
Men så många frågor, så få svar!
Det är också det här resultatet jag föreställer mig att det skulle bli om man transporterade en haj till Colosseum!Jag tänkte att det var rimligt att de som sköter en arena med vilda djur även skaffar en haj när jag gjorde djurlistan till goblinarenan i min Dungeon23.
Resultat 4 i tabellen.