Beastslayer
ROTN
Tycker också att den verkar intressant.Om stämningen är som i trailern, med skräck-betoning, så känns den här väldigt intressant. Plastig Megan Fox utan att behöva visa känslor känns som ett klockren casting-val.
Tycker också att den verkar intressant.Om stämningen är som i trailern, med skräck-betoning, så känns den här väldigt intressant. Plastig Megan Fox utan att behöva visa känslor känns som ett klockren casting-val.
Känns som jag sett den här filmen tidigare...Om stämningen är som i trailern, med skräck-betoning, så känns den här väldigt intressant. Plastig Megan Fox utan att behöva visa känslor känns som ett klockren casting-val.
Jag får lite samma vibbar som Äkta människor (som jag inte sett) och ryska Better Than Us (som jag inte heller sett).Känns som jag sett den här filmen tidigare...
Huh, trodde Better than Us var en amerikanifierad utgåva av Äkta människor.Jag får lite samma vibbar som Äkta människor (som jag inte sett) och ryska Better Than Us (som jag inte heller sett).
Ett annat problem är både filmer och tvserier (rent generellt) har fastnat i varsin formula. Jag inser det nu när jag sitter och tittar på koreanska tv-serier, där jag fortfarande inte känner igen formulan.I övrigt är väl det här med remakes och uppföljare mest ett amerikanskt fenomen? De allra flesta filmer som görs är ju inte amerikanska, och lider heller inte av det problemet.
Europeisk film, speciellt från 1900-talet, är också en bra källa.Ett annat problem är både filmer och tvserier (rent generellt) har fastnat i varsin formula. Jag inser det nu när jag sitter och tittar på koreanska tv-serier, där jag fortfarande inte känner igen formulan.
En mer sammanhängande trailer. Får vibbar av Requiem for a Dream.Ingen aning om vad filmen handlar om men den verkar ha substans.
Den heter Humans.Huh, trodde Better than Us var en amerikanifierad utgåva av Äkta människor.
Kom en trailer i dagarna, men jag tänker inte länka till den för detta är filmtrailrar.Inte kommit någon trailer vad jag sett, men Arcane kommer med säsong 2 i November på Netflix.
3 år har det gått sedan första säsongen kom......
Orkade inte starta en ny tråd för serietrailersKom en trailer i dagarna, men jag tänker inte länka till den för detta är filmtrailrar.