God45
#PrayersForBahakan
Det har blivit allt mer självklart att det här forumet egentligen bara är en front som används för kommunikation mellan olika grupper av vampyrer! Kodord så som "Indie", "Trad" och "Murder-hobo" är uppenbara men mer komplexa koncept förmedlas med fraser så som "D&D är inget rollspel" och "Realistiskt magisystem". Mer subtil kommunikation är gömd i konversationer mellan användare, speciellt i vrållådan. Alla användare av forumet är självklart inte vampyrer men flera av de mer kända är det! I den här tråden skall jag avslöja dem för de odöda blodsugare de är för att skydda DIG oskyldig användare av Rollspel.nu från dem. Deras "maskerad" kommer inte lura oss längre!
(Det här är den första "Vill du vara?" tråden jag gör på det nya forumet. Vill du bli "avslöjad" som vampyr i den här tråden så bara skriv ett inlägg i tråden för att anmäla dig. Jag tänker göra det här utifrån Vampire: The masquerade så skriv vilken klan du vill tillhöra i inlägget bara och så skriver jag ihop något. Jag kommer nog vara långsammare den här gången än jag var i de tidigare trådarna så ni får vara lite tålmodiga med det, men det kommer förhoppningsvis inte vara några länge fördröjningar.)
(Det här är den första "Vill du vara?" tråden jag gör på det nya forumet. Vill du bli "avslöjad" som vampyr i den här tråden så bara skriv ett inlägg i tråden för att anmäla dig. Jag tänker göra det här utifrån Vampire: The masquerade så skriv vilken klan du vill tillhöra i inlägget bara och så skriver jag ihop något. Jag kommer nog vara långsammare den här gången än jag var i de tidigare trådarna så ni får vara lite tålmodiga med det, men det kommer förhoppningsvis inte vara några länge fördröjningar.)