Oj då! [edit]
Jag håller med
Dante om att "även om Han helt klart kunde ha formulerat sig artigare".. Jag ber om ursäkt för att jag inte uttryckte mig snällare (om man läser om meningen
utan mina betoningar så är det inte såå hemskt skrivet
) och lägger till detta som den fjärde pinsamma händelsen i min wrnu-historia.. Dock så ansåg jag dig vara erfaren forumit nog för att inte göra sådana inlägg (då jag kände igen ditt nick).. Trots det kunde jag inte veta hur många rollspel du spelat och hur tror du
Draokdodir skulle kunna veta det då?
Varför jag skrev ett sådant inlägg förklarar annars
Insignia så bra i hennes inlägg.. Det jag begärde var bara att du skrev något som "och jag har ändå spelat dussinet andra fantasyrollspel" så att man hade någon referens till din åsikt.. Jag kunde inte hitta varken bland dina favoritspel eller i din presentation (som jag hoppas du fyllde i
innan det här
)
vilka eller hur många rollspel du spelat..
Hehe.. Det är kul att DoD-forumet blev lite aktivt men det
här sättet kanske inte är det rätta?
Dock är det rätt bra att detta kommer fram.. Det
är faktiskt menlöst att skriva en sak på ett forum utan att utveckla vad man menar.. Då kan man lika gärna skriva en "Jag har en åsikt [NT]"-inlägg för det ger ungefär lika mycket.. Jag sneglar mot neogamarna som ett exempel och tänker på några av dem som skriver "Eon är bääääst!!!!" utan att förklara
varför och när man väl tvingar dem kommer det fram att det
enda rollspel de spelat är Eon..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som får en tanke att göra en ny användare då folk tydligen irriterar sig på hur länge Han har varit här (jag har trots allt gjort ungefär 5 ‰ av alla inlägg här)
PS.. Och jag vill
inte starta en diskussion om neogamare bara för att jag nämnt dem DS..
<font size="1">[edit] Lite småändringar</FONT>[color:"green"]