Tant Ragnar
Gamle usling
3 ekonomi
Ställer sig bakom detta förslag.Val 2: Hus Illmortis.
Hus Illmortis ifrågasätter visdomen att inte låta ett riddarhus ta den ledande rollen under själva kriget. Det är trots allt riddarhusets plikt och skyldighet att försvara och spås för Rutland III.Huset Argus är redo att axla ansvaret för Rutlands försvar, och nominerar sig själv.
Vi väljer alternativ 1 i båda frågor ovan.Val 1 (öppet eller hemligt). Hus kan:
Val 3 (öppet eller i hemlighet):
- Förbereda sig för en batalj mot imperiet där det är seger eller död (+militär -evakuering)
- Alla kommer givetvis att göra det som är bäst för Rutland!
Kriget kan inte vinnas utan Hus Ilmortis, och jag skulle vara ärad om Ilmortis skulle vilja ta på sig ansvaret som Fältmarskalk, generalstabens chef och taktiskt-operativt ansvarig. Huset Argus skulle då fokusera på det övergripande politisk-strategiska ledarskapet som Överbefälhavare och tillförordnad Rymdförsvarsminister.Hus Illmortis ifrågasätter visdomen att inte låta ett riddarhus ta den ledande rollen under själva kriget. Det är trots allt riddarhusets plikt och skyldighet att försvara och spås för Rutland III.
Jag vill blott hålla ett öga på dig, ty sabotera för varandra kan vi göra efter ordningen är återställd. Min observatörer är det enda jag kommer skicka och inte i syfte att sabotera i ett sådant kritiskt ögonblick i Rutlands historia. Jag vill dig inget ont Hydris, men vår relation är lite ansträngdSamtliga hus Janusagenter som identifieras kommer arresteras och preemtivt avrättas för sabotageförsök
Väna ord förtar på intet sätt smärtan från dolken ni försöker sticka i våra ryggar. Ända sedan början har hus Janus handlingar försökt skada Rutland.Jag vill blott hålla ett öga på dig, ty sabotera för varandra kan vi göra efter ordningen är återställd. Min observatörer är det enda jag kommer skicka och inte i syfte att sabotera i ett sådant kritiskt ögonblick i Rutlands historia. Jag vill dig inget ont Hydris, men vår relation är lite ansträngd
Påminn mig vem som nyligen agerade i lönndom? Var det du eller jag kära Hydris. Se så, lägg ned din kniv och låt mina vänliga ögon vila vid din sida under denna operation. Efteråt kan vi göra upp, på bästa sändningstid om du vill. Jag vet ju hur du älskar att låta vårt gräl sinsemellan lägga en grimma för din handlingVäna ord förtar på intet sätt smärtan från dolken ni försöker sticka i våra ryggar. Ända sedan början har hus Janus handlingar försökt skada Rutland.
Men snart kommer ni inte längre kunna gömma er, utan kommer bli tvungen att visa era rätta färger, och alla sanna försvarare av Rutland skola förbanna ert hus.
Syftar du på när du valde att gå till direkt anfall mot Hydran och vi försvarade oss?Påminn mig vem som nyligen agerade i lönndom? Var det du eller jag kära Hydris. Se så, lägg ned din kniv och låt mina vänliga ögon vila vid din sida under denna operation. Efteråt kan vi göra upp, på bästa sändningstid om du vill. Jag vet ju hur du älskar att låta vårt gräl sinsemellan lägga en grimma för din handling
Nej, det står jag för. Jag gillar att tampas med dig och en värld utan dig Hydran skulle i mina ögon vara en värld som förlorat all sin färg. Dessa ord kommer från mitt hjärta och jag förstår helt om du misstror dessa ord. Älskade Hydris.Syftar du på när du valde att gå till direkt anfall mot Hydran och vi försvarade oss?