Re: jaha, så du har också en specialroll alltså
krank eller någon annan får gärna fixa en lista med när dagens röster kommit in också tror det kan vara värdefull information men har inte tid själv tyvärr.
*när* har jag tyvärr inte koll på, men såhär ser min statistik ut i skrivande stund:
Anders Åstrand har röstat på Andersson, sedan Hellzon.
Andersson har bara röstat på Hellzon.
Björn den Gode har röstat på hellzon, sedan Nightowl.
hellzon har röstat på Andersson, sedan Nightowl.
Herr Nils har bara röstat på Nightowl.
Krank har bara röstat på Nightowl.
Lindenius har bara röstat på hellzon.
Magoo har bara röstat på hellzon.
Thark har röstat på Nightowl, sedan hellzon, sedan nightowl igen.
Vicotnik har bara röstat på hellzon.
Mina anteckningar menar därmed att Hellzon och Nightowl just nu har 5 röster var.
Jag har inte sett röster från Basenaji, Flurtis (vi vet varför), Johan K, Johoono, Nightowl eller Orfeus. Om någon sett röster från dessa, säg gärna till så jag kan rätta till min statistik.
Spontant: Dagens måltavlor verkar helt klart ha varit Nightowl och hellzon, med inslag av Andersson. Den här rundan har överhuvudtaget haft mer tunnsått på röster - förre rundan var smockfull av folk som slängde röster hit och dit, samma sak med runda 1. Vad har förändrats? Självklart, Nightowls uppskjutna avrättning och hellzons ibland en smula virriga tankegångar.
Min lista med mistänkta ser väl i princip likadan ut som alla andras - jag tror att Nightowl och hellzon båda är relativt starka misstänkta, i övrigt är listan ganska suddig. Herr Nils har trappat ner, vad jag kan se, sedan jag uttryckte mina misstankar. Kan betyda något, men kan likväl bara vara ren och skär slump. Några mer gissningar vette håken om jag vågar mig på.