Farväl och förlåt…
Farväl Nightowl! *sniff*
Röst: Basenanji
Och innan Johan K anklagar mig för att vara hjälte så tänkte jag outa min ENDA hemlighet.
Jag är Harley Quinn. Jag är skurk. Det är precis som jag sagt. Men jag har haft det outsägligt tråkiga nöjet att veta att så fort jag blir siad på så kommer jag ge utslag som hjälte. (Blä för Rising
)
Nu kanske ni undrar varför jag inte talat om detta tidigare? Jo, jag har noga avvägt om jag ska gå ut med denna oerhörda nackdel (Blä för Rising igen
), men har beslutat att låta bli för att inte vi skurkar ska förlora ytterligare en runda på att misstänka mig i onödan. Nu när Johan K fått ett paket om mig torde han således fått information om att jag är hjälte, vilket jag alltså inte är (han är för övrigt skurk också).
Saker som bevisar mitt påstående är:
1. Att Marco och Björn den gode tillsammans med mig annars skulle ha ljugit om att 3 av 4 kvinnor är skurkar. Och de två var skurkar. Och batgirl är boppad.
2. Jag skulle inte outat mig såhär, utan beskyllt Johan K för att vara skurk också.
3. Jag har inte gjort något fuffens någon natt eftersom jag inte kan göra fuffens grejer. Detta kan som sagt Herr Nils intyga. Så tillvida han inte är i maskopi med mig.
Min vädjan till er är således att åtminstone överväga att låta mig vara denna runda och se vad Basenanji har för sig. För skulle det vara så att han INTE är Batman, så har Herr Nils ljugit om sin skuggarförmåga och då är han lika, om inte än mer, misstänkt som jag.
Förlåt. Och med hopp om förståelse för att jag försök agera för skurkarnas bästa.
#ms Quinn