Senaste jag hörde från Tomas så sa han att de skulle vara där. Men det kan ju förstås ha ändrats sedan dess, det var några veckor sedan.Jag har inga direkta planer i år. Tänker nog lalla runt. Kanske testar indierummet en del. Kanske kan spelleda något pass kult/eon/trubbelsjoters. Lite synd att ligan verkar skippa.
För några år sedan såg jag en Star Wars-inspirerad amatörteater i en angränsande byggnad. Tror att samma gäng var där med andra föreställningar andra år. Kanske det du tänker på?Har det inte funnits impro-teater på Gothcon ibland? Tycker mig minnas att jag missat det. Det skulle nog vara kul.
Det måste vara Kulturkrock. Verkar cool, synd att det inte är impro dock, så att det kunde vara publikmedverkan.För några år sedan såg jag en Star Wars-inspirerad amatörteater i en angränsande byggnad. Tror att samma gäng var där med andra föreställningar andra år. Kanske det du tänker på?
Vi kommer dit ett helt gäng! Till och med den skygge Martin Grip, ryktas det...Senaste jag hörde från Tomas så sa han att de skulle vara där. Men det kan ju förstås ha ändrats sedan dess, det var några veckor sedan.
Arrangerar ni nåt rollspel?Vi kommer dit ett helt gäng! Till och med den skygge Martin Grip, ryktas det...
Vi har inte hunnit fixa nåt arr, men om någon vill arra så finns det ju konventsäventyr via League of Free Agents.Arrangerar ni nåt rollspel?
Om du står ut med hippieflumspel så hänger massor av forumiter i Indierummet! Bara att dyka upp.Jag är nere på fredagen. Har inget bokat än.
Men skulle gärna spela med någon/några från forumet om möjligheten ges.
Annars blir det nog mest smyga runt i butiker och titta på vad som finns överhuvudtaget i år.
Jag blir mest deppig över att det inte blev något "Onda människor"Alla ni som åker till GothCon - se till att bara ha tråkigt, tjafsa, och spela långdragna omgångar i dåliga spel som ni vill ska ta slut. Annars blir jag avis.
Jag kan försöka, men det blir fan svårt!Alla ni som åker till GothCon - se till att bara ha tråkigt, tjafsa, och spela långdragna omgångar i dåliga spel som ni vill ska ta slut. Annars blir jag avis.
Jag vet att det brukar vara Witchtrials och det är ju impro på det. Eller du tänker på spexet?Har det inte funnits impro-teater på Gothcon ibland? Tycker mig minnas att jag missat det. Det skulle nog vara kul.