StradhLestat
Hero
Ses därJag åker inte förens 13:24. Direkt incheckning och sen till GothCon-pubben!
Jag ska försöka säga hej om jag ser dig
Även om jag kanske slaktade "Ray" i min tolkning, så kanske jag får ett hej tillbaka
Ses därJag åker inte förens 13:24. Direkt incheckning och sen till GothCon-pubben!
Du skulle kunna göra som vi gör ibland, och hoppa på som spelledare för just det passet. Då får din grupp spela, även om någon av er får ta på sig spelledartröjan.Jag planerar att dyka upp på fredagen, men har egentligen ingenting inplanerat (då KULT-scenariot som vi anmälde oss alldeles för sent till har brist på spelledare). Egentligen borde man ha namnbricka så man fick chans att heja på fler.
Så ovanligt skägglös.Och för er som inte träffat mig förut så ser jag ut som nedan.
Jo, den möjligheten är ju såklart schysst, men det kräver också att SL lägger tid på att stressläsa scenariot (och ev. även regelsystem).Du skulle kunna göra som vi gör ibland, och hoppa på som spelledare för just det passet. Då får din grupp spela, även om någon av er får ta på sig spelledartröjan.
Inte en helt dum idé - om än att den också känns lite pinsam...Egentligen borde man ha namnbricka
Jag har nog kvar några av mina gamla namnbrickor från gamla konvent… Tar nog med minst en av dem.Inte en helt dum idé - om än att den också känns lite pinsam...
Ja, doktorns order, faktiskt ...Så ovanligt skägglös.
Inte påskägg utan avskägg.Och för er som inte träffat mig förut så ser jag ut som nedan. Den röda balaklavan kommer att vara den bästa ledtråden!
View attachment 8619
Jag har en tuff väst (se profilbild för en ryggvy) på vilken det över vänster bröstficka tydligt står textat »Dante«. Och jag vill minnas att fler av STHLM KRTLL-medlemmarna har något liknande.Egentligen borde man ha namnbricka så man fick chans att heja på fler.
"Klipp dig och skaffa dig ett jobb" har jag hört förr men "raka dig och skaffa en balaklava" var nåt nytt.Ja, doktorns order, faktiskt ...
Från det följer också balaklavan.