Mitt GC har väl inte varit super hittills, tbh...först kom jag supersent till puben så den nästan hunnit stänga, sen finns ingen som säljer Infinityblisters, som jag hoppats unna mig, sen missade jag middagen för nåt jävla mähä har kastat om tiderna för den så den är mitt under ett rollspelspass, fucking retarded, och sen fick jag inte till nåt indierollspel på kvällen som jag hade hoppats, och kunde knappt hitta några roliga brädspel heller, var fan har de välsorterade nattöppna spelbarerna tagit vägen?
Så det var fail. Men! Jag har spelat ett draftspel med söta sushibitar, tagit del av ännu ett inspirerande surrealistiskt Lamentations of the flame princess-hopkok och gjort nåt jag inte gjort på år och dag och faktiskt randomspellett något. Och det var Eon, och att spelleda Eon är ju för mig lite som att andas, men bra mycket mer stimulerande. Och det var en slags Shadow over Innsmouth-by full med indolenta fiskögda dödskultister. Så det var awesome! Och imorgon ska det fuckin' spelas Twilight Imperium, då jävlar ska det här konventet bli awesome.