Ymir said:Jag såg inte att du var där, vad var det för fråga du ställde?
Jag frågade om marknaden för rollspel i USA, historiskt och nu.
Ymir said:Jag såg inte att du var där, vad var det för fråga du ställde?
Marco Behrmann said:Ymir said:Jag såg inte att du var där, vad var det för fråga du ställde?
Arvidos said:Marco Behrmann said:Ymir said:Jag såg inte att du var där, vad var det för fråga du ställde?
EU vs USA-föreläsningen på lördag, eller hur?
Xhakhal said:Jag var precis lika klantig fast på det rakt omvända sättet: Jag lämnade nyckeln hemma under GothCon, och min familj reste bort utan att säga något. Båda delarna av min familj, mamma med sin nyckel och pappa med extranyckeln.
Jag kom hem utelåst efter 18h tågresa och fick drälla 9h hos en kompis, som var snäll nog att låna ut en dusch och bjuda på middag. Jag slapp sova i trappuppgångar, förvisso, men...
Krille said:Sensmoral: Vill man inte prata med Krille så missar man förmodligen även hans butiksträlar.
Det var nog jag. Om du spelade Guilliotin med mig så... öh, hej i efterskott.Snackade en hel del med Wilper, Archin, Xabbu (som avslöjade att vi var bekanta, då han var en de få som uppskattade black metal-drinken jag serverade under mina bartender-dagar) och nå random LinCon-are också.
Han said:Det var nog jag. Om du spelade Guilliotin med mig så... öh, hej i efterskott.Jag brukar ha min Rollspel.nu-butt där det står mitt namn så jag slipper höra att jag träffar folk jag borde ha hälsat på.
![]()
GnomviD said:...ännu en trevlig tågresa på sjutton timmar, som ägnades åt att läsa mina nyinköp (Don't rest your head, Munchhausen, Og, Maid och Witchcraft).
Krille said:Feh. Allt norr om Mariestad är Norrland, och förmodligen obebott.