Mundo;n154231 said:Min man gillar INTE att jag delar detta guilty pleasure med dig...
Alltså, Pet Shop Boys, Björk, Gilmore Girls, Phil Collins och brittisk poesi är inget att skämmas för. Helen Sjöholm och Niklas Strömstedt är potenta grejer, och detta gör Bunnys inlägg till ett av de starkare bidragen i denna tråd hittills.Bunny;n154270 said:Jag är i regel tolerant mot mig själv. Men vissa saker...
Att jag blir djupt berörd av Så som i himmelen, den mest ocreddiga svenska filmen någonsin, och tårögd under Gabriellas sång.
Att jag samlat mina favoritlåtar med Helen Sjöholm i en separat spellista.
Att jag ibland surfar mig till Nicklas Strömstedts gamla favoritsånger på Spotify och gärna sjunger
med till Om. "Om du var en våg vore jag ett hav, om du var vidderna skulle jag vara vinden..."
Nej, inte mina stoltaste ögonblick.
Jen Hilman och Christen Renee är mina favoriter.DeBracy;n154478 said:Ibland tittar jag på videoklipp med folk som får massage till smetig musik. Avslappningsmotsvarigheten till passiv rökning, typ.
Ja, fan ta den här tråden för att ha lockat fram mina mörkaste hemligheter.kloptok;n154293 said:Alltså, Pet Shop Boys, Björk, Gilmore Girls, Phil Collins och brittisk poesi är inget att skämmas för. Helen Sjöholm och Niklas Strömstedt är potenta grejer, och detta gör Bunnys inlägg till ett av de starkare bidragen i denna tråd hittills.
I min värld finns det få saker som är lika respektabla som att vara öppen med sina ocreddiga intressen. Så den titeln ska du bära med värdighet!Bunny;n154566 said:Ja, fan ta den här tråden för att ha lockat fram mina mörkaste hemligheter.
Samtidigt är titeln ocreddigast på forumet inte kattskit det heller, så det är lite dubbelt.
Mundo;n153975 said:Vad snackar du om? Medieval total war 2 är ju det bästa i hela serien av alla Total war spelen!
Fucking Åmål much?
Vad snackar du om?! Du utvecklar ju ungdomstalanger till höger och vänster!Übereil;n154588 said:istället ägnar jag timmar åt dumma strategispel där Football Manager ligger i främsta rummet. Väldigt mycket av det här är inte det minsta utvecklande.
Min guilty pleasure är att kolla inläggshistoriken på bannade personer, och se vad de åkte ut för. Genusdiskussionerna är bra fiskevatten för sådant, men för det mesta skummar jag själva diskussionen.Grisodlar'n;n154522 said:2) Genusdiskussioner som går överstyr i det här forumet. Jag kan inte låta bli att läsa skiten. Men jag skulle bli bannad om jag skrev något själv.
:wink:Zoth-Ya;n156859 said:För att vara en OSR-kille så har jag på tok för många Dragonlance böcker och rpg grejer.