Nekromanti Guilty pleasure

Mundo

Myrmidon
Då var det dags att prata guilty pleasures.
Saker som du vet egentligen är rätt kass men av någon anledning så gillar du det ändå.

Notera att denna tråd inte är under rollspels-forumet utan kultur, så rollspel vill vi inte höra av! Vi pratar filmer, serier, musk och annat gojs!

Jag kan börja så slipper ni vara blyga.

Jag lyssnar gärna på låtar av detta band trots att låtarna har en så usel, genom-propaganda text så den kunde varit producerad av Nordkoreas kulturdepartement. MEN HELVETE vad jag gillar soundet, melodin kan jag bannemig gå och gnola på i en vecka efter jag hört låten.

obak

Hero
Canabinoider och erotisk konst, fast sedan jag gängade mig så har jag fått skita i det förra. Dock har jag en god kvinna som flyttade in mina Elvgren-pinuppor i vardagsrummet när hon möblerade om.

Kalil

Swordsman
1) Arraksbollar
2) CharOp builds och theory crafting
3) Båda ovanstående

RasmusL

Champion
någon med spot-on vibb-radar said:
Det här ständiga tävlandet om vem som är mest pk på forumet är rätt tröttsamt. Förr eller senare kryper det väl fram att dessa pk-herrar i själva verket tafsar på brudar ute på krogar och badhus, misshandlar flickvänner, surfar barnporr eller sadoporr. Det skulle inte förvåna mig det minsta. Jag får kapten Klänning-vibbar av dessa fanatiker...
Alla de här grejerna, varje sekund, samtidigt!

Ape of Wrath

DOWN WE GO
- Kolla på TV-shop

- Kolla på klipp när folk klämmer finnar och varbölder.

- Tycka synd om mig själv.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag har inga guilty pleasures -- allt jag gillar är objektivt bra. Ja, även "I should be so lucky" med Kylie Minogue!

Och billig mjölkchoklad eller gräddnougat är objektivt godare än pretentiös choklad med 150 % kakao och exotiska utrotningshotade bär.

Mundo

Myrmidon
RasmusL;n153838 said:
Alla de här grejerna, varje sekund, samtidigt!
Du har trettio trådar på det här ämnet redan. Måste du försöka kapa denna också?
Pls Rasmus.

Ape of Wrath;n153847 said:
- Kolla på TV-shop

- Kolla på klipp när folk klämmer finnar och varbölder.

- Tycka synd om mig själv.
Den sista tror jag är ett Guilty pleasure för alla med mer intelligens än en genomsnittslig katt. I approve and I'll allow it!

God45;n153850 said:
Hellsing:
På engelska dessutom?! Brrr! Guilty indeed!

Magnus Seter;n153851 said:
Jag älskar Phil Collins musik.
Den värsta än så länge i tråden. Fy skäms! :(

Mundo

Myrmidon
God45;n153861 said:
Det är bättre på engelska! :(
(( Det värsta är att det är sant. Men säg inte att jag sa det. Då bannar Kirlle mig. ))

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Mitt största guilty pleasure är historisk brittisk poesi (William Blake och Brontë systrarna) och Musikaler (Fantomen på operan och Chicago är bra exempel).

Mundo

Myrmidon
Tony.Meijer;n153909 said:
Mitt största guilty pleasure är historisk brittisk poesi (William Blake och Brontë systrarna) och Musikaler (Fantomen på operan och Chicago är bra exempel).
Fast det är inget guilty pleasure att gilla brittish poesi, det är något man skryter om när man minglar med drinkar på något pampigt möte.
Musikaler är bättre. Gillar du Moulin Rogue?

Sapient

Swashbuckler
Jag spelar kopiösa mängder Civ.

Det kanske inte i förstone förefaller som ett "guilty" pleasure. Men saken är den att jag spelar bara på ganska low-mid levels. Jag vill vinna med stora marginaler - bygga 90% av alla Wonders, ha större arméer än alla AI-styrda civilisationer tillsammans (även om jag krigar ganska lite, iaf i Civ V) och kontrollera mest land osv.

Mundo

Myrmidon
Sapient;n153920 said:
Det kanske inte i förstone förefaller som ett "guilty" pleasure.
Är det något du skulle skryta med inför din sambos mamma? Din morfar? Nä? Då är det nog ett guilty pleasure!

Mundo

Myrmidon
Gurgeh;n153849 said:
Jag har inga guilty pleasures -- allt jag gillar är objektivt bra. Ja, även "I should be so lucky" med Kylie Minogue!

Och billig mjölkchoklad eller gräddnougat är objektivt godare än pretentiös choklad med 150 % kakao och exotiska utrotningshotade bär.
Nu måste jag öppna youtube och sen gå ned och handla en Marabou smarties på Netto tror jag...

Arfert

Facit
Jag gillar Supergirl, Vampire Diaries, Shannara Chronicles och iZombie. Och andra liknande TV-serier. Fast iZombie kanske inte är så farligt...

Ram

Skev
Oboy och skogamolmsmackor. Därav obra omfång.
Miniatyrer. Plastgubbar som min fru och barn kallar dem. Handlar konstant, använder nästan aldrig.
Kalla folk i traffiken fula, vulgära ord. Jag är hyvens överlag, men ensam i bilen är jag ett rövhål.
Gummibjönarna. Motivering omöjlig.