Jasså vänligen förklara exact vilka inskränkningar Hitler gjorde för det tyska folket! Vill veta allt eftersom du verkar vara en expert.
Vill du veta allt så får du kolla själv. Jag har inte tid att sammanställa nazitysklands internpolitik i dess helhet.
Kort kan man säga att de inskränkningar som gjordes i den personliga integritetet (folkmorden åsidosatta) var relativt lindriga. Man hade ingen total avlyssning av brevförsändelser, man registrerarde inte alla telefonsamtal, man registrerade inte hur de fattiga reste. Allt detta gör man redan i dagens Sverige.
Knappast, titta tillbaka i historien så ser du att det här knappast är någon naturlig rytmn bara för att det varit så med carl bild och reinfeldt...
Den har hållit ganska väl sedan andra världskriget, och innan dess var förutsättningarna annorlunda och knappast jämförbara.
Varför ska jag göra det för?
För att du är gudfader. De gör sånt.
men det är alltid lätt att ta en borgerlig regering om man tillhör överklassen som du faktiskt gör...
Formellt sätt är jag nog snarare medelklass eller övre medelklass. Anledningen till att jag har mer pengar att röra mig med än de flesta i min socialgrupp är att jag inte dragit på mig deras typiska dyra vanor, så som tex dyra lån, barn, sommarstuga och så vidare.
Falkvinge är föredetta aktiv muffare... undrar vilket parti de skulle stöttat? Det handlar inte om valmanifest det handlar om attityd inom partiet och vilken inställning till socialdemokraterna de hade...
Prova att läsa vad du själv skriver ibland. Först skriver du att han är föredetta muffare, sedan påstår du att han skulle agera som en akiv muffare. Hade han haft sådana ambitioner hade han inte startat ett eget parti. Och det handlar om valmanifest. Du kan påstå annorlunda, men det ändrar inte att ett valmanifest är ett styrande mission statement för ett parti. Deras inställning till sossarna handlade mer om en inställning till Bodström. Hade sossarna haft vett att kicka honom så tror jag att attityden skulle ljusas upp avsevärt.
Piratpartiet hade aldrig kunnat stötta S även om S gick med på alla dess krav... då hade det strandat i "förhandlingarna"
Har du något slags citat eller annan substans som stöttar det, eller är det bara i din värld i ditt huvud som det är så?