Nekromanti Hur ser din nästa forumit ut

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Cissi said:
krank said:
Lu-kaahz said:
Cissi: Jag tror att Cissi är En blond tjej med korthår, jag gissar också på att hon inte är specielt lång och att hon har blå ögon.
Av någon anledning har jag täönkt mig henne med brunt halvlångt hår. Vet inte varför.

För all del, gissa vidare. :gremsmile:
174 cm lång, röd orange hår, gröna ögon.
Håret är längre än till dina axlar men inte mycket. Du är ganska sprallig men gillar att hjälpa människor och ser dig själv som en ledar individ... Meh... det är allt jag kan gissa...

Cassius

Hero
Niklas73 said:
Den här tråden påminner om då jag tokfreebaseade på en chat om hur en tjej bodde men påstod att jag visste hur hon bodde. Jag gissade rätt på hur huset var uppbyggt och hon blev allt mer och mer rädd. Det var rätt skoj.
Får man veta kontexten, detta låter roligt!

God45

#PrayersForBahakan
Cassius said:
God45 said:
Cissi said:
Jag är väl präktig då och går tillbaka till ursprungsfrågan. :gremtongue:

God45: Jag tror att han är ljus och lång. Jag VET att han har värsta mysiga rösten, bred skånska när den är som finast. :heart:
191 cm och blond. Du är duktig på det här :gremsmile: Och trevligt att du gillar min röst :heart:

Jag har ju sett din skype bild men där ser man inte hårfärg så jag får gissa på det :gremsmile:

Hmmm... Jag vill lite ta och satsa på rödhårig trots de låga oddsen pga din personlighet... Men jag tänker säga brunnet åt det ljusare hållet. Har jag rätt? :gremsmile:

FUUUUUUUUUUSK! Jag vet inte hur många gånger jag har refererat till Cissis hårfärg i din närvaro, både på Skype och i vrååålisen.
Då har jag dåligt minne för jag minns inte hennes hårfärg.

(Illa när man kommer ihåg någons påhittade vampyrs hårfärg men inte deras riktiga...)

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Cassius said:
Spider Jerusalem:

Han är halvlång, lite över medel. Har glasögon och är lite benig. Han gillar stiliga kläder, han var tidigare inne på att 40-tals mode, men slutade för att var för inne. När han var yngre, nu är han mellan 30 och 40, hade han svarta kläder och läste mycket. Alla blir chokade när det visar sig att han är religiös.
Detta är min nya favorit beskrivning av mig :heart:

Lukas

Mannen i Gult
Cassius said:
God45 said:
Cissi said:

God45: Jag tror att han är ljus och lång. Jag VET att han har värsta mysiga rösten, bred skånska när den är som finast. :heart:
191 cm och blond. Du är duktig på det här :gremsmile: Och trevligt att du gillar min röst :heart:

Jag har ju sett din skype bild men där ser man inte hårfärg så jag får gissa på det :gremsmile:

Hmmm... Jag vill lite ta och satsa på rödhårig trots de låga oddsen pga din personlighet... Men jag tänker säga brunnet åt det ljusare hållet. Har jag rätt? :gremsmile:

FUUUUUUUUUUSK! Jag vet inte hur många gånger jag har refererat till Cissis hårfärg i din närvaro, både på Skype och i vrååålisen.
får jag fråga varför ni brukar sitta och prata om cissi?

Übereil

Swashbuckler
God45 said:
Hmmm... Jag vill lite ta och satsa på rödhårig trots de låga oddsen pga din personlighet...
Varför passar hennes personlighet inte ihop med rött hår?

Übereil, eller någon hårfärg överhuvudtaget

Cassius

Hero
Lu-kaahz said:
Cassius said:
God45 said:
Cissi said:

får jag fråga varför ni brukar sitta och prata om cissi?
För att vi har fantasier om henne som vi måste leva ut på något sätt, är du moralist eller?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Cassius said:
Så sluta prata om Cissi och börja prata om mig!1!!ett!ett!
Jag tror Cassius är av medellängd och ganska smal (om än inte mager). Han har någon form av ansiktsbehåring (troligen mustasch). Han är har mörkt hår och snygga ben.

Cassius

Hero
Radioaktiv said:
Redhead equals hothead, har jag fått höra. Och Cissi skall visst vara en trevlig typ. :gremtongue:
De gillar framför allt att äta, de är kopplade till alla synder. Översexuella och älskar mat.

God45

#PrayersForBahakan
Übereil said:
God45 said:
Hmmm... Jag vill lite ta och satsa på rödhårig trots de låga oddsen pga din personlighet...

Übereil, eller någon hårfärg överhuvudtaget
Jag skrev det där med syftnings fel. Jag menar att rött hår hade passat med hennes personlighet. :gremsmile: Överanalysera inte nu, ni vet vad jag menar :gremwink:

God45

#PrayersForBahakan
Jag tror Bassejr är typ 2.10 meter lång. Vet inte varför, det bara känns så.

Radioaktiv

Hero
Innan jag träffat Übereil trodde jag att han skulle vara ungefär en och nittio lång, ha svartbågade glasögon och klä sig som en gotare. Och ha värsta mörka rösten med pondus.

Jag är alltså sämst på detta. Även om rösten halvt stämmer. :gremsmile:

God45

#PrayersForBahakan
Radioaktiv said:
Innan jag träffat Übereil trodde jag att han skulle vara ungefär en och nittio lång, ha svartbågade glasögon och klä sig som en gotare. Och ha värsta mörka rösten med pondus.

Jag är alltså sämst på detta. Även om rösten halvt stämmer. :gremsmile:
Jag som trode att det var så han såg ut också :gremwhistle:

Cassius

Hero
Jag vill tillägga att jag tänker alla är skit snygga. Att ni har riktigt snygga kläder på er och röker cigaretter på era kontor när ni skriver. Det finns nog inte en enda person på forumet som jag inte skulle kunna tänka mig lägra. Det skulle kanske vara några av dom som har bilder på sig vilket förstör min bild lite. Jag tänker också att ni är äldren mig och att ni hade haft en del att lära mig i sänghalmen.