Troberg said:Krank: En långbent insekt med vingar och kaninöron.
Troberg said:Krank: En långbent insekt med vingar och kaninöron.
Hur visste du?Troberg said:Zorbeltuss: En hårig sak i en stor plastboll.
Underbar tråd och underbart inlägg!!!Brynolf said:Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
...säger griseknoenNässe said:Underbar tråd och underbart inlägg!!!Brynolf said:Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Precis såhär tänker jag också, kom jag på när jag tänkte efter...
Ja!!!!! Jag inser ju detta nu, att så här tänker man.... Måste byta avatar....Brynolf said:...säger griseknoenNässe said:Underbar tråd och underbart inlägg!!!Brynolf said:Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Men Nässe, din avatar är ju supersöt.Nässe said:Ja!!!!! Jag inser ju detta nu, att så här tänker man.... Måste byta avatar....Brynolf said:...säger griseknoenNässe said:Underbar tråd och underbart inlägg!!!Brynolf said:Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Definitivt, och passar jättebra ihop med namnet. Ha kvar den du, Nässe!Recca said:Men Nässe, din avatar är ju supersöt.
Alltså, cassius, du är så jävla bäst xDCassius said:Laowai är för mig en väldigt normal kille på ytan, ibland har han keps. Håret är kort kanske snaggat, han är lite över medellängd och har en slank kroppsbyggnad. Men när man studerar honom närmre så lägger man märker till hans blå ögon, som två brinnande flammor från den renaste av hembränt norrland kan kan frambringa. Hans flammande ögon berätta även om honom, han är varm, glad och spontan men också farlig. Han är den på forumet som mest troligen har dödat någon, det var inte planerat utan det bara råkade hända. Men det var längesedan och allt är glömt. Han är en man som kan leva lite som det bör levas, njuta av stunden och ta motgångar med en klackspark, förutom den där gången han dödade någon.
Säkert...Laowai said:Personlighet: spot on (utom mordet dårå)
Låter bra, ni kan gott få tro detCassius said:Men du däremot är en riktigt viking. Du är mörkblond och har eller har haft hår till axlarna, du gillar linnen och öl. Du är inte tjock, men det börjar komma fram en liten kula. Innan de var du som gjord för ett slagfält, dina breda axlar får dig att se ut som en vägg, dina bicpes blänker i solen när du dricker öl. Det enda som saknas dig här i världen är någon som förstår dig, som du kan bilda familj med och en värdig fiende på slagfältet, allt motstånd har varit för enkelt!
VI SES I VALHALLA!
Han är såpass spontan att jag skulle tro att han nog skulle erkänt om det var sant.Vimes said:Säkert...Laowai said:Personlighet: spot on (utom mordet dårå)
OkBrynolf said:Definitivt, och passar jättebra ihop med namnet. Ha kvar den du, Nässe!Recca said:Men Nässe, din avatar är ju supersöt.
Ja alltså, jag tror nu visserligen att jag är lite extrem eller kanske har någon åkomma, men jag tänker aldrig på hur folk ser ut. Och jag tänker mig verkligen inte ansikten på folk jag inte träffat. Heck jag har ingen mental bild ens över folk jag har träffat, som typ arvidos som jag träffat några gånger redan, jag skulle inte kunna svara på hans hårfärg ens för pengar.Jag gillar att ha ett ansikte på de jag känner, och det gör att jag fantiserar att ansikte på dem jag pratar med men som jag inte vet hur de ser ut.
Men det kanske bara är jag?
"Välvårdad" i Lu-kaazh' beskrivning vet jag inte riktigt om den stämmer in på mig dock...Björn den gode said:Så nej, jag har inga mentala bilder av nån här. Däremot tycker jag det är lite märkligt att du tycker att jag ser ut som krank, har vi verkligen samma image på forumet jag och han?
M.a.o. är du mer som Jay än Silent Bob...Björn Wärmedal said:haha! Inte alltför långt ifrån. Jag är magrare än silent bob, däremot. Och kanske längre. Utan keps. Och väldigt pratig.
Inte bara rösten stämmer halvt (har min röst pondus? ), jag är ju trots allt en halv decimeter över medellängd för män (och därmed inga mil ifrån 1.90) och jag har glasögon. Som är svarta.Radioaktiv said:Innan jag träffat Übereil trodde jag att han skulle vara ungefär en och nittio lång, ha svartbågade glasögon och klä sig som en gotare. Och ha värsta mörka rösten med pondus.
Jag är alltså sämst på detta. Även om rösten halvt stämmer.
Det tycker jag. Jag litar på din röst, ifall jag hade en skrivit en lista över viktiga saker skulle de kunna få läsa in den på skiva.Übereil said:Inte bara rösten stämmer halvt (har min röst pondus? ), jag är ju trots allt en halv decimeter över medellängd för män (och därmed inga mil ifrån 1.90) och jag har glasögon. Som är svarta.Radioaktiv said:Innan jag träffat Übereil trodde jag att han skulle vara ungefär en och nittio lång, ha svartbågade glasögon och klä sig som en gotare. Och ha värsta mörka rösten med pondus.
Jag är alltså sämst på detta. Även om rösten halvt stämmer.
Klädstil var egentligen det enda du bommade rejält.
Übereil