Bard Mannadräpe
Warrior
I min spel grupp är det vanligt att det skapas intriger mellan spelarna tex. person 1 försöker förföra person 2s "flickvän" som person 2 hittade i öknen utan minne och när person 1 inte lyckas förföra "flickvännen" så våldtar han henne villket ger konsikvenser, det här är bara en av väldigt många saker som har hänt. Jag kan ta en till:
Person 1 och 2 (ja det är samma personer) är ute igen och plundrar en by person 1 slaktar kallblodigt trälar, kvinnor, boskap och barn men tillslut får person 2 nog och säger att om person 1 dödar en oskyldig till så attackerar person 2 person 1, person 1 ger som svar att han hugger hvudet av en kvinna. Person 2 börjar nu inse att han överlevnads chans mot person 1 är licka med noll och ger sig tillslut. Men nu så är det en stark spänning mella båda två.
Och nu undrar jag brukar sånt här hända i era spelgrupper?
Person 1 och 2 (ja det är samma personer) är ute igen och plundrar en by person 1 slaktar kallblodigt trälar, kvinnor, boskap och barn men tillslut får person 2 nog och säger att om person 1 dödar en oskyldig till så attackerar person 2 person 1, person 1 ger som svar att han hugger hvudet av en kvinna. Person 2 börjar nu inse att han överlevnads chans mot person 1 är licka med noll och ger sig tillslut. Men nu så är det en stark spänning mella båda två.
Och nu undrar jag brukar sånt här hända i era spelgrupper?