Re: Hög moral kontra moral...
"Att tro att våldtäkt sker pga kåthet är inte bara ignorant, utan även ett tyst medhåll och neutraliserande av bråttet. "
Allanah-->
Din mening är inte bara felstavad, den är även också oeftertänksam. Varför skulle man våldta någon för nöjets skull?
"Det är så KUL att våldta folk, kan vi inte göra det... snälla..."
Betyder det att jag tycker att våldtäkt IRL är bra, för att jag tycker att man ska få rollspela hur man vill? Pfff...
Skulle inte tro det.
Dessutom: Haka inte upp dig på det, läs resten av mitt inlägg, så kanske vissa saker klarnar för dig.
"Om du tycker att du/din rollperson prompt måste våldta någon för att du spelar en mentalt sjuk människa, så gör det."
Nyss fick man ju inte. Vad har fått dig att ändra åsikt?
..."gör det inte lättvindigt"...
Nej, då kan man ju inte leva sig in i rollen lika bra. Dåligt samvete och dylikt bör man ju få. Du har rätt.
..."och gör det för guds skull inte för att det är kul"...
Igen: "Det är så KUL att våldta folk, kan vi inte göra det... snälla..." Du har rätt.
"eller för att du tycker att din medspelare är irriterande!"
Det är enbart dåligt rollspelande. Rätt.
Måste springa nu, hinner inte svara förrän om några dar.
"Att tro att våldtäkt sker pga kåthet är inte bara ignorant, utan även ett tyst medhåll och neutraliserande av bråttet. "
Allanah-->
Din mening är inte bara felstavad, den är även också oeftertänksam. Varför skulle man våldta någon för nöjets skull?
"Det är så KUL att våldta folk, kan vi inte göra det... snälla..."
Betyder det att jag tycker att våldtäkt IRL är bra, för att jag tycker att man ska få rollspela hur man vill? Pfff...
Skulle inte tro det.
Dessutom: Haka inte upp dig på det, läs resten av mitt inlägg, så kanske vissa saker klarnar för dig.
"Om du tycker att du/din rollperson prompt måste våldta någon för att du spelar en mentalt sjuk människa, så gör det."
Nyss fick man ju inte. Vad har fått dig att ändra åsikt?
..."gör det inte lättvindigt"...
Nej, då kan man ju inte leva sig in i rollen lika bra. Dåligt samvete och dylikt bör man ju få. Du har rätt.
..."och gör det för guds skull inte för att det är kul"...
Igen: "Det är så KUL att våldta folk, kan vi inte göra det... snälla..." Du har rätt.
"eller för att du tycker att din medspelare är irriterande!"
Det är enbart dåligt rollspelande. Rätt.
Måste springa nu, hinner inte svara förrän om några dar.