Re: Klassifikationer
Poängen med klaner är att det ger spelare intresanta automatiska hjälpsamma referenser..... det arketypiska tänken rinner starkt i spelet och detta med flit: Blodet förändarar dig både till kropp och sinne och de förstas blod var så starkt att de lyser igenom..... Klanerna ger en automatiskt feodal struktur som genomgått en process av modernt tänkte (fast långsamt) som resulterar i ett maffialiknande system för världen.... att karaktärerna skall vara lika förklaras helt rimligt till största av (förutom blodet) av att man generelt biter sinna egna och uppfostrar dem inom sinna egna led.... med den världsbild spelet har våre det konstigt utan klaner (även utan de rent "fysiska linjerna").....
Arketyper är mäktiga verktyg som är till för att förstärka känslan och miljön inte begränsa den och om man arbetar i den riktningen blir spelt både bra och intressant (i grundtanken även fast de har förstört det hella till stor del med annan skit).....
And
Poängen med klaner är att det ger spelare intresanta automatiska hjälpsamma referenser..... det arketypiska tänken rinner starkt i spelet och detta med flit: Blodet förändarar dig både till kropp och sinne och de förstas blod var så starkt att de lyser igenom..... Klanerna ger en automatiskt feodal struktur som genomgått en process av modernt tänkte (fast långsamt) som resulterar i ett maffialiknande system för världen.... att karaktärerna skall vara lika förklaras helt rimligt till största av (förutom blodet) av att man generelt biter sinna egna och uppfostrar dem inom sinna egna led.... med den världsbild spelet har våre det konstigt utan klaner (även utan de rent "fysiska linjerna").....
Arketyper är mäktiga verktyg som är till för att förstärka känslan och miljön inte begränsa den och om man arbetar i den riktningen blir spelt både bra och intressant (i grundtanken även fast de har förstört det hella till stor del med annan skit).....
And