DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
Sant sant!Svarte faraonen said:Äh, du gillar att baka, väl? Hitta ett recept och gå haywire.
Sant sant!Svarte faraonen said:Äh, du gillar att baka, väl? Hitta ett recept och gå haywire.
Jag brukar ha mjölk i kaffet...Rymdhamster said:Nåja, det är rätt sällan jag gör det. Men ibland när jag råkar vara sugen på något riktigt gott och råkar ha en skvätt grädde kvar efter helgen så gör jag en stor kopp te med mycket socker och en rejäl skvätt vispgrädde i. Ingen mesig mjölk här inte!
Ibland, om jag ska ha filmkväll en helg, så äter jag chips och chocklad tillsammans. Det är en jättegod kombination!
Vad har ni för kulinariska egenheter som ni verkligen tycker om, även om ni kanske inte äter/dricker det så ofta?
Oooo, det måste jag pröva någon gång!Dnalor said:det fyllde samma funktion som mjölk i att bita av den värsta beskan. Sen smakade det ju kanel också.
Förslagsvis någon chockladsås eller att man smälter själv?Svarte faraonen said:Chokladdoppat bacon är också en gudabenådad läckerhet.
Jag har aldrig gjort det själv, utan bara provat det när en god vän till mig hade gjort det till en fest. Det rörde sig i det här fallet om knaperstekta baconremsor som doppats i smält choklad som sedan fått stelna runtom. Perfekt kombination av sötma och sälta.solvebring said:Förslagsvis någon chockladsås eller att man smälter själv?Svarte faraonen said:Chokladdoppat bacon är också en gudabenådad läckerhet.
Okej. Ja det låter helt klart tilltalande. Tackar för tipset!Svarte faraonen said:Jag har aldrig gjort det själv, utan bara provat det när en god vän till mig hade gjort det till en fest. Det rörde sig i det här fallet om knaperstekta baconremsor som doppats i smält choklad som sedan fått stelna runtom. Perfekt kombination av sötma och sälta.solvebring said:Förslagsvis någon chockladsås eller att man smälter själv?Svarte faraonen said:Chokladdoppat bacon är också en gudabenådad läckerhet.
Vilken vanlig pizza gör du på en tortilla …?Rymdhamster said:Hallå där! Det där var ju bara en vanlig pizza! Såvida du inte vill erkänna att du gör såna här pizzor med geléhallon eller lakrits så platsar det ju inte här
Det står ju förtusan recept på det på baksidan av tortillapaketen! I alla fall de senaste som jag köpte.DeBracy said:Vilken vanlig pizza gör du på en tortilla …?