solvebring said:
1 a. Vad lirar du just nu?
Bakom lyckta dörrar - säsong 2 (Bortom): En kampanj om ett par ungdomar som nyss flyttat till ett grindsamhälle, men efter en isolerad första säsong har de äntligen fått ta sig ut mer reguljärt från det. Fokus ligger på en stor street dance-turnering. (spelleder)
Bleeding Edge: Kampanj som nyligen startat som centreras kring i nWoD, fast i SF-setting. Hittills bara ett spelmöte, men det lovar gott för fler. (spelar)
Metamorfos: En speltestkampanj till Leviathan, där karaktärerna sköter om kupolstaden Nova Moskva och ser till att deras innevånare är en duglig arbetskraft åt företaget Anastasia Robototehnika. (spelleder)
solvebring said:
1 b. Vad är du mest intresserad av att lira just nu?
Jag vill gärna ta upp något av de tre inaktuella kampanjerna som vi har. Först och främst, Sommaren falnar där jag spelar en impulsiv tonårstjej som just hittat sin första flickvän på en internatskola (Bortom). Vill fortsätta spelleda Morrigan High, som ligger nere för min bror gick och fick barn. Slutligen Wolfs at the Door-kampanjen till Changeling där jag spelar en fairest dancer (och en bortskämd popdiva i människovärlden) som just nu håller sin fetch fånge och försöker avvänja henne från drogmissbruk och fylla henne med kärlek (ni vet popdivor, de enda som de kan älska är sig själv
).
solvebring said:
Sommaren falnar: Jag älskar min karaktär där. Det är inte svårare än så. Sen får jag säga att det förstås är kul att få spela Bortom istället för att spelleda.
Morrigan High: Kampanjen har pågått under lång tid och det har växt till en ganska stor, episk saga fylld av känslor. Sist var det så känslosamt att jag som spelledare grät. Sånt är awesome.
Wolf at the Door: Changeling-världen är en underbar värld och tillsammans med en härlig karaktär som aktivt inte vill bli en del av den så skapar det en härlig dynamik.