Var det du eller Dnalor som hade glasögon?Svarte faraonen said:Apocalypse World-gänget bestod i det här fallet av mig, Genesis, Arvidos, Dnalor, Ubereil och Wilmer, med den sistnämnde som MC.
Übereil
Var det du eller Dnalor som hade glasögon?Svarte faraonen said:Apocalypse World-gänget bestod i det här fallet av mig, Genesis, Arvidos, Dnalor, Ubereil och Wilmer, med den sistnämnde som MC.
Det var jag som bar gubbkeps, blåvitrutig skjorta, halsduk och glasögon. Dnalor är längre och bar (har jag för mig) rödblårutig skjorta.Ubereil said:Var det du eller Dnalor som hade glasögon?Svarte faraonen said:Apocalypse World-gänget bestod i det här fallet av mig, Genesis, Arvidos, Dnalor, Ubereil och Wilmer, med den sistnämnde som MC.
Übereil
Huh? På vilket sätt?Wilmer said:Tintin är en dålig setting för Värmedöd också.
Hmm... Vet inte hur jag ska tolka det. Antingen var du så uppjagad av spelmötet att du glömde det - eller så var du så trött du glömde bort det.krank said:Jag skrev tydligen inte upp att vi hälsat =) Fixat nu iaf.
Vad kul att du gillade Tangonätter! Men jag blir lite nyfiken när mitt arr fortsätter att leva även utanför sina pass. Jag vet att Orchis och Svettis frågade om att få spela det på nattpasset och att jag hänvisade till konventet som jag visste hade ett överex (och kunde svara om de ville ha betalt för det), var det med dem, eller fanns det fler som spred Tangons vindar på GothCon?Johan K said:Senare på kvällen så blev det Tangonätter, sådär lagom spontant.. Detta äventyr var fantastiskt skoj att spela, även om man inte är så bra på att friforma... Kul var det iaf.
Jag vill bara be att få påpeka min Herre att det var Ni som började!Jag pekade på dig och sa till folk att du brukade peta på mig på Facebook.
Om du inte redan visste det så snappade jag åt mig ett exemplar också - bättre sent än aldrig?wilper said:Oh! Då vet jag vart hälften av Höstdimmorna tog vägen då.
Har ju velat lägga vantarna på den länge ju. Men som sagt, måste få den signerad vid tillfälle... ingen brådska dock.Oh! Då vet jag vart hälften av Höstdimmorna tog vägen då.
Men är inte du expert på varulvsspel sedan länge?Dum Panda said:Sist så kollade jag när hela gänget utom jag var med på Maffiaspel (Varulvsspel), jag var blyg och trött och vågade inte. Men nu vet jag hur det funkar så nästa gång ska jag nog lira lite
Kära Eva, det var kul att träffa er igen! Jag visste dock inte att ni var där så kort varsel.Eva Florén said:Spel spelade; Spelade ett skumt litet taktiskt spel nere SARZ (när vi väl hittade dit) där man först skulle lägga ut sexkantigt markerade pusselbitar, för att sedan flytta ett "torn" med marker i olika omgångar för att "ringa in" eller tvinga motspelaren in i ett "hörn". Begriper någon och känner igen spelet så får ni gärna tipsa vilket. Jocke (Mr SARZ himself)introducerade och jag spelade mot okänd person. Då jag är fullkomligt värdelös på taktiska spel så såg jag fram emot att slås i småbitar. Vilket visade sig snabbt bli så första försöket, men jag tog revansch i försök två. Därigenom ansåg jag det fair game att avsluta spelandet och begav mig därifrån.
Var inte det på Lördagen. Eller spelade du det med några andra utöver det partiet du spelade med (bl a) mig?Ulfgeir said:Söndag: Slappar, spelar Citadels nere i indierummet och beställer ett ex av Null State då det var slutsålt. Spelar Go och Armorica. Kul koncept med ett temarum.
Det var lördagen. Jag är förvirrad uppenbarligen.. Hmm, då är frågan vad mer jag kastat om...Var inte det på Lördagen. Eller spelade du det med några andra utöver det partiet du spelade med (bl a) mig?Skrivet av: Ulfgeir
Söndag: Slappar, spelar Citadels nere i indierummet och beställer ett ex av Null State då det var slutsålt. Spelar Go och Armorica. Kul koncept med ett temarum.
Übereil