Lysande!Gardener said:Gogogo! Låter helt awesome.
Jag tar ner en fräsch backup av templates också, för säkerhets skull. Har allting sparat i ett versionshanteringssystem.
Lysande!Gardener said:Gogogo! Låter helt awesome.
Jag tar ner en fräsch backup av templates också, för säkerhets skull. Har allting sparat i ett versionshanteringssystem.
Inloggade användare är en typisk förstasidefunktion, inte minst då WRNU är mer av ett rollspelscommunity än ett rollspelsforum.krank said:- Inloggade användare försvinner (går att kolla ändå)
/.../
- In med en länk till inloggade användare-sidan
Medhåll.Vimes said:Lite mer allvarligt så är det ju också så att "Inloggade användare" gifter sig väldigt bra med småpraten. För mig är småprat+inloggade användare en viktig del av community-känslan.
Ja, jag måste nog också, när jag läser det och tänker efter, säga detsamma. Man kollar nästan hela tiden vilka som är inloggade och vad som sker i Småpraten när man är här.Genesis said:Medhåll.Vimes said:Lite mer allvarligt så är det ju också så att "Inloggade användare" gifter sig väldigt bra med småpraten. För mig är småprat+inloggade användare en viktig del av community-känslan.
Samma för mig. Annars är det som att bara öppna fönstret och ropa ut utan att ha någon aning om vem, om någon, som hör.solvebring said:Ja, jag måste nog också, när jag läser det och tänker efter, säga detsamma. Man kollar nästan hela tiden vilka som är inloggade och vad som sker i Småpraten när man är här.Genesis said:Medhåll.Vimes said:Lite mer allvarligt så är det ju också så att "Inloggade användare" gifter sig väldigt bra med småpraten. För mig är småprat+inloggade användare en viktig del av community-känslan.
Oja åxåGenesis said:Medhåll.Vimes said:Lite mer allvarligt så är det ju också så att "Inloggade användare" gifter sig väldigt bra med småpraten. För mig är småprat+inloggade användare en viktig del av community-känslan.
Kan inte annat än hålla med.Hans E Magnusson said:Oja åxåGenesis said:Medhåll.Vimes said:Lite mer allvarligt så är det ju också så att "Inloggade användare" gifter sig väldigt bra med småpraten. För mig är småprat+inloggade användare en viktig del av community-känslan.
Medhåll. Det första jag gör är att alltid att kolla "Inloggade användare"-boxen. Community är viktigt.Dr. Frankenstein said:Kan inte annat än hålla med.Hans E Magnusson said:Oja åxåGenesis said:Medhåll.Vimes said:Lite mer allvarligt så är det ju också så att "Inloggade användare" gifter sig väldigt bra med småpraten. För mig är småprat+inloggade användare en viktig del av community-känslan.
Bättre nu?Feuflux said:* Rutan med "Sida 3 av 3 ..." bör vara lika stor som rutan med "Svara på startinlägget". Den förstnämnda är för stor och överlag tycker jag det är lite väl luftigt (ovana är säkert en stor faktor).
Fixat.Feuflux said:* Chatten är alldeles för luftig. I storpraten får jag nu scrolla en massa för att se allting som tidigare gick in på en sida.
Aktiva diskussioner bör kunna fylla en liknande roll, liksom bevakningslistorna.NilsK said:Håller med. Senaste diskussioner använder jag hela tiden och öppnar upp forumet. Tycker det är ett steg bakåt att ta bort det.
Aktiva diskussioner tar inte upp utrymme på samma sätt.Robert Jonsson said:Kanske ta borrt Aktiva diskussioner istället, och spara Senaste diskussioner (kombinerat med bevakningslistor). Best of both worlds?