Jag tror faktiskt inte att serien nämnt hans ålder. Jag utgick från att han var åtminstone några år äldre. Typ 15-16 eller nåt.Max Raven;n106541 said:Till hans försvar är han, vadå, tolv?
Jag tror faktiskt inte att serien nämnt hans ålder. Jag utgick från att han var åtminstone några år äldre. Typ 15-16 eller nåt.Max Raven;n106541 said:Till hans försvar är han, vadå, tolv?
Ålder på barnen i tv-serien i ökade med typ tre år från böckerna.krank;n106542 said:Jag tror faktiskt inte att serien nämnt hans ålder. Jag utgick från att han var åtminstone några år äldre. Typ 15-16 eller nåt.
I dunno, jag bara gissar. Det här med att bry mig om personerna i berättelsen är inget jag sysslar med så ofta. Men om det inte finns något annat som intresserar mig så brukar det hjälpa mig att hålla intresset uppe om jag kan hitta någon att sympatisera med och identifiera mig med. Ofta någon som delar min åsikt om hur dumt och jobbigt allt är i övrigt.terje;n106568 said:Jag förvånas ofta över hur viktigt det verkar vara för många att ha sympatiska protagonister som på något sätt representerar en själv i fiktionen. Och även den närliggande tanken att det i varje scen skulle finnas någon sida som författaren eller regissören förväntar sig att publiken ska ta ställning för. Så som t.ex. Cat vs Jon Snow, är det verkligen så att vi är menade att känna med den ena eller andra parten? Eller är det rimligare att bara konstatera att människor ofta agerar och reagerar irrationellt och destruktivt och att de vanligtvis rör sig i en gråzon snarare än att någon har helt rätt eller helt fel?
Lögner och ont förtal. Du sa redan att du gillade Arya och Tyrion (The Imp) litegrand redan!krank;n106573 said:Utom avsmak inför alla inblandade, typ.
Det tolkar jag mest som någon form av psykisk försvarsmekanism inför att jag kommer att behöva titta 8 timmar till...Mundo;n106575 said:Lögner och ont förtal. Du sa redan att du gillade Arya och Tyrion (The Imp) litegrand redan!
Lite extra eftertanke kring just den här biten:terje;n106568 said:Och även den närliggande tanken att det i varje scen skulle finnas någon sida som författaren eller regissören förväntar sig att publiken ska ta ställning för. Så som t.ex. Cat vs Jon Snow, är det verkligen så att vi är menade att känna med den ena eller andra parten? Eller är det rimligare att bara konstatera att människor ofta agerar och reagerar irrationellt och destruktivt och att de vanligtvis rör sig i en gråzon snarare än att någon har helt rätt eller helt fel?.
Minimoni;n106599 said:Jag känner sympati med många i serien, så länge de inte tillhör ätten Stark. Lannister ftw.
Hear Me Roar!
Det var nog inte ett meme. Det var mer en person som är chockad och sen ett lejon som anfaller någon. Jag skulle tolka det som att han inte gillar din ståndpunktMinimoni;n106606 said:God45: sorry, min hjärna förstår inte memes och liknande. Ärligt, inte för att vara otrevlig, jag förstår dem helt enkelt inte.
Dammit, där skulle vara två bilder av lejon som attackerar folk men en laddar inte Och det var den bättre av dem som försvann så klartMundo;n106620 said:Det var nog inte ett meme. Det var mer en person som är chockad och sen ett lejon som anfaller någon. Jag skulle tolka det som att han inte gillar din ståndpunkt
Nja... kommer nog inte ske.obak;n106498 said:God45 läser Eon 2, Krank kollar GoT...
Ser med spänning fram emot nästa tråd: Fan läser Bibeln
Så här gör man:Peter;n106634 said:
Rymdhamster;n106639 said:Så här gör man:
[*I*M*G*]http://replygif.net/i/149.gif[*/*I*M*G*]
Tar man bort alla asterisker så blir det så här:
http://replygif.net/i/149.gif
Ja, det går inte. Det konstiga är att jag inte får vanliga [*u*r*l*] [/*u*r*l*] utan en ren hyperlänk - som jag inte heller kan ta bort.Rymdhamster;n106666 said:Har du prövat att manuellt ändra URL till IMG?