Avidyasattva_UBBT
Veteran
Är det en fungerande strategi att utrusta alla med semi-portabelt artilleri och applicera övervåld på allt man ser, eller är det för kostsamt?
Inte på terror sites. Där finns det ju civilister man kan råka träffa.Max Raven said:Väggar är fanskap och ska sprängas bort.
Kollateral skada är att förvänta sig. Det är ju GOD DAMN aliens som anfaller Jorden!!!krank said:Inte på terror sites. Där finns det ju civilister man kan råka träffa.Max Raven said:Väggar är fanskap och ska sprängas bort.
Vi kan tycka vad vi vill om det, men dör för många civilister så kommer våra finansiärer att dra sig ur - kanske till och med sluta en allians med utomjordingarna!Den Upplyste Despoten said:Kollateral skada är att förvänta sig. Det är ju GOD DAMN aliens som anfaller Jorden!!!
Motionerar för att Praoelev blir namn på en gruppmedlem.Pilzeman said:Jag håller mig långt fram, så långt fram jag vågar med mina stats. Jag har en röresledetektor. Här ska dödas aliens.
Synd för övrigt att Pendragon dog, vi var rätt nära att kunna skapa en squad med bara folk på P - Pendragon, Pilzeman, Paxen och en praoelev.
Haha, det bara blev så. Jag tyckte det var skitkul! "Gå in nu Pendragon, det kommer gå finfint, lovar!"Pendragon said:Wattafack!? Hur hamnade jag först i ledet?
Jag vill överleva!
Du ska få det, promiss!Kräkla said:Menalltså isåfall, varför har inte jag några fosforgranater då?! >.<
Arvidos said:Dags för taktiksnack! Hur tar vi huset?
Synd för dig att:Persson said:Jag tror vi bäst tar huset genom att jag sir Persson beväpnas medelst närstridsvapen eftersom jag både är blodtörstig, modig och stark! När jag fått min vibroaxe/lasersvärd/ghetto-kniv så kan jag göra solo showen.
Arvidos said:(Termal Tazers är spelets enda närstridsvapen)
Ha ha... Det dyker upp några fler senare i spelet, verkar det som.krank said:Synd för dig att:Persson said:Jag tror vi bäst tar huset genom att jag sir Persson beväpnas medelst närstridsvapen eftersom jag både är blodtörstig, modig och stark! När jag fått min vibroaxe/lasersvärd/ghetto-kniv så kan jag göra solo showen.
Arvidos said:(Termal Tazers är spelets enda närstridsvapen)
Har vi Alien Containment Facility? Har vi det vore det awesome med en levande jäkel.Arvidos said:Nu kan vi brassa på tills han dör. Eller så tar vi honom levande.