Självklart. Hade han varit någon annan typ av siare hade han ju mördats direkt.Nu är ju fortfaraden dom två troligaste alternativen att du är en naiv siare eller att du ljuger!
Det måste vara så de menar. Jag har svårt att se en så aktiv ulv, men ok. Nåt att ha i åtanke förstås. Ni är ju ett gäng som tycker han är röd uppenbarligen.Är vi säkra på att spökena tror Anthrox är ond?
Ja, därför jag vill att röstmönstren i R3 analyseras noga nu, möjligt att ulvarna var rädda för att något skulle visa sig där.Lite mysko att mörda lågaktive Empi. Men han kanske skulle ha mer tid på lördag att börja göra Empi-nytta, så kanske säkrast att strypa honom innan dess.
Gör man ett sånt inlägg tycker jag det är artigt att länka till 104 så folk slipper spendera några minuter med att hitta det (om man spelar på telefon etc)Hur många har läst post 104 från R2?
En stor jäkla mur du skrev där. Gissar att det är något specifikt där som syftas?Hur många har läst post 104 från R2?
Här håller jag med dig om nästan allt. Ser Andersson som 80% grön, ser Brynolf som en av de grönare, håller med om att Basse flyter runt och borde synas noggrannare. Lite för dålig koll på Impe men är det inte hans vanliga spelstil?Jag har Andersson som grön pga siarclaimet som står oemotsagt. Det enda alternativet där är att MU inte köpt siare alls, vilket betyder att Andersson till inget pris får stå ensam mot slutet, men att det tills dess inte finns någon anledning att ta ut honom. Det som talar för att Andersson skulle vara ulv är att han inte blivit mördad än, men någon på ulvlaget är grymt bra på att planera drag.
Ulvarna vet att jag är grön, glöm inte bort det!
Jag ser Brynolf som långt troligt grön på grund av spel.
Also, Basse behöver pressas. Jag står fast vid att Basse spelade skumt i början på R1 och vill gärna veta varför. Spelet därefter må ha förbättras, men jag tycker hans reaktioner mot mig var fullständigt överdrivna.
Impe blandar in känsloargument i varannan post han skriver (ulvhandboken sidan 1) och aktivt undviker att hjälpa byn när det behövs.
I övrigt måste jag tänka, men ni ska få en lista och motiveringar imorgon. Som jag hoppas ni läser den här gången, och inte bara beskyller mig för att vara spelförstörande.
Det är 11 spelare kvar nu, sannolik ulvratio är 3/8. Röstar ni ut mig har ni 3/6, det är inte jättehemska odds att ta sig igenom ändå. Glöm dock för all del inte bort att vi ännu inte är säkra på om det finns utslagsröster på något lag och att det finns smala byggen som säger att ulvarna kanske kan ha ett extra nattmord.
Puöh, måste vi? 🫣Hur många har läst post 104 från R2?
På vilket sätt har jag inte hållit måttet menar du?Impetigo om du är god behöver vi dig denna runda mer än nånsin. In och kriga nu!! Hittills har det inte holt måttet men vi har en lång runda nu så vi har tid att diskutera och gräva i varandra. Låt oss ta vara på den chansen.
Krokodiltårar.Synd bara att det förmodligen inte säger så mycket. Hade nästan varit skönare om du sagt jag var ond. Då hade vi ju haft något att utgå ifrån, dvs att nåt inte stämmer. Med ingen ulvmiller kan vi ju också glömma en vanlig siare.
Nu är ju fortfaraden dom två troligaste alternativen att du är en naiv siare eller att du ljuger!
”I ditt tycke”SNÅLULV-scenariot känns troligt och vi har en nästan grönad spelare i Andersson i mitt tycke.