Impetigo
Ärkebiskop
Jag håller andan…Hittade precis en sak som nog ställer det bortom allt rimligt tvivel att Impe är ulv, men får ta den imorgon. Ligger i sängen nu.
Jag håller andan…Hittade precis en sak som nog ställer det bortom allt rimligt tvivel att Impe är ulv, men får ta den imorgon. Ligger i sängen nu.
Jag tänkte skriva att du inte har hållit samma mått som du bruka men men, nedan kommer min motivering.På vilket sätt har jag inte hållit måttet menar du?
Ok, jag tänker väl så här:Jag tänkte skriva att du inte har hållit samma mått som du bruka men men, nedan kommer min motivering.
Vanligtvis försöker du knäcka spelupplägg och är med i matchen på ett helt annat sätt än jag upplevt hittills. Inga försök till att "knäcka" eventuella spelupplägg som Anthrox och varför skulle du om du nu är ulv och redan har koll på skutan. Att jobba på smarta mekaniker i ett upplägg och kryphål byn kan använda har ju varit lite av din grej tidigare.
Kommer själv mycket väl ihåg bland annat bunkerbomber spelet där du knäckte uppläget så Genesis gick in och ändrade reglerna. Nu är det som sagt andra spelare som Anthtrox, Hägerstrand och LegoIvar som har jobbat på att hitta smarta lösningar. = Du håller inte måttet eller som det var tänkt att stå, du håller inte samma mått som du brukar göra.
Sen har vi ju det jag tjafsat om innan. Att du gick på mig i R1 har jag inte riktigt släppt (förlåt jag är bara människa trots allt). Låg aktivitet förra rundan spelar in. Du var också verkligen inte i ditt esse i slutet av R2 med kaos poster och gav ett väldigt nervöst intryck med ulv vibbes.
Utveckla gärna! Mer av sånt här vill vi ha. Vilka är dessa figurer och hur har dom röstat?Sammanfattningsvis tycker jag att det finns klart rödare figurer på banan som gjortbetydligt märkligare drag med sina röster till exempel.
Du får gärna sammanfatta varför du tror jag är ulv.Har inte hunnit läsa kvällens poster så noga. Lägger en röst på min tidigare huvudkandidat Skarpskytten tills vidare iaf så får jag se i morgon om jag har skäl att ändra mig:
Röst: @Skarpskytten
Jag ska försöka låta bli att försvara mig den gör rundan, för jag tror inte att det ger något för byn och jag försöker istället skapa en väg framåt som går genom min hängning.Röst: @Anthrox
Motivation
- jag är auktoritetstroende och Spöktråden är min auktoritet.
- brusigt spel (framförallt R1)
- dåligt motiverade röster (jag tror jag har sagt det här redan, är inte hundra på detta, ska titta på det om jag hinner)
- möjligen en sak till, återkommer med den om jag hinner.
Jag känner att jag behöver släppa lite av mina gamla tankar och se saker och ting ur andra vinklar. Får se vad det leder till. Just nu har jag inte direkt någon röd-grön lista (ja, en röd har jag ju då). Tycker fortfarande att @Brynolf har spelat väldigt byboigt dock.
Pga livspussel och arbetsbörda behöver jag lågflyga lite den här rundan. Vi får se om jag klarar av det.
Va, hur kan du tycka att jag inte tar ansvar? Jag har haft dig rödlistad långt innan spökrösten. Du har säkert inte glömt att jag redan i första rundan funderade på om du och @Basenanji var två ulvar som låtsades hugga på varandra. Det var två olika situationer dessutom. Och om jag inte minns fel har jag också sagt att din röst på mig var lam. Så på min lista har två redan förts fram tidigare. Det som tillkommit är Spökrösten och en grej jag såg igår.Visst, spöktråden är fylld med gröna spelare. Men som vi påtalat redan så är det ansvarslöst för byn att följa den med den motivationen. Din auktoritetstroende har vi redan sett, eftersom (som jag påtalat många gånger tidigare) så har du klistrats fast med Impe. Antingen är ni ulvar tillsammans, eller så låter du dig manipuleras av honom. Det är av specifikt såna här inlägg som jag tycker att ni ska motivera era resonemang för hur nu känner när jag åker och ni får reda på att kan är grön. Om du är bybo så håller det inte att du har lyssnat på andra för att rösta ut mig. Ta eget ansvar.
Bra poäng! Jag ska ha det i bakhuvudet om/när jag tittar på dig.Jag har aldrig postat dåligt motiverade röster. Jag använder röstverktyget för att sätta press på spelare som jag anser behöver det.
Jag ska försöka, men det beror mer på yttre omständigheter. Jag hade dessutom tänkt lägga lite tid på att analysera tidigare MU-spel idag. Det är en del saker som verkar vara accepterad visdom bland veteranulvarna som jag vill se om de fallit ut på det viset tidigare.Jag skulle verkligen vilja att rösterna föregående runda analyserades i ljuset av det vi vet tidigare, nu när Empiricus mördats kanske du kan ta upp facklan @Hägerstrand ?
Om man läser en post och vill hänvisa till den är det superenkelt att länka den. I alla fall jag tycker det är svinjobbigt att leta rätt på den annars, de gånger jag spelar från mobilen. #104Hur många har läst post 104 från R2?