Vad jag är ledsen över att ha förlorat är nog framförallt mycket av Impetigos poster i outandet. Jag vill minnas det som att ha påpekade det här med purgatorisk ordningsföljd men sedan ändå inte utnämnde någon efterföljare, vilket kan tyda på en medveten fördröjningstaktik. Men jag är inte säker. Jag håller honom fortfarande för grön, men rödare än någon annan, därför röst.
Jag tycker för övrigt att Impetigo har rätt i att ulvarna redan har snackat ihop sig om vem som ska säga vad i en massoutning. De har haft gott om tid på sig att göra detta. Därför ser jag inte mycket poäng i den purgatoriska ordningen och tycker nog egentligen att alla kan outa i den ordning de vill. Men om ni ser en poäng i den (förklara gärna) så skadar det väl inte.
Men: ALLA BÖR OUTA SIN ROLL SAMT INFO OM MÄSTERULVENS VAL INNAN RUNDANS SLUT, oavsett om vi hinner i mål med purgatoriet eller ej. Jag kommer nog att se det som ganska rödande att inte outa sig denna runda. Om det inte hinner bli min tur innan rundans slut kommer jag ändå att outa mig. Nu när väktaren är ute, rätt eller fel, så tycker jag att vi har mer att vinna än att förlora på massoutning, men alla behöver vara med för att vi inte ska förlora info. Ulvarna kommer nog gärna att mörda någon som inte outat sig för att se till att vi i byn förlorar info.