Var god ställ följdfrågorna innan rundan tar slut för det vore väl olämpligt om du blev nattmördad eller hängd innan du fick ställa frågorna alternativt att Lukas blir nattmördad eller hängd lixom.Larsson said:Jag tar därför bort min röst på Lukas; jag återkommer med följdfrågor till honom i nästa runda.
Håller medKonrad Konvalj;n249689 said:Var god ställ följdfrågorna innan rundan tar slut för det vore väl olämpligt om du blev nattmördad eller hängd innan du fick ställa frågorna alternativt att Lukas blir nattmördad eller hängd lixom.
Fair enough.Konrad Konvalj;n249689 said:Var god ställ följdfrågorna innan rundan tar slut för det vore väl olämpligt om du blev nattmördad eller hängd innan du fick ställa frågorna alternativt att Lukas blir nattmördad eller hängd lixom.
LJSLarsson;n249692 said:Fair enough.
Lukas:
1. Om Mukwa/Jocke/Xyas lynchas denna runda och visar sig vara grön, vem skulle du hänga i nästa runda om du fick välja helt fritt?
2. Vad är din åsikt angående hur KK reagerade på att jag pressade dig?
Ja, det var effektivt i de första partierna vi körde här på forumet, men nu för tiden skulle jag vilja säga att slump mord är något som är väldigt svagt nu förtiden. Anledningen till att jag anser det är att det finns väldigt många vassa och skickliga spelare här på forumet så att inte försöka ta ut dem först och låta dem härja fritt vore fär farligt enligt mig.Lukas;n249666 said:En sak att ha i åtanke är att det är möjligt att ulvana slumpade vem de nattmördade, jag har ett vagt minne av att Vicotnik har förespråkat en sådan taktik för länge sedan.
Slumpmord första rundan skapar förvirring i byn när de försöker hitta en anledning.
Det har jag inte sagt något om. Det jag skrev är att tre separata spelare skrev något liknande till Larsson som reagerade på ungefär samma sätt de tre gångerna. Det är mönstret. Det handlar mer om Larsson än dig..113;n249684 said:Fast jag har ju släppt det sen typ tjugo år sen?
Ok det köper jagSodivra;n249711 said:Det har jag inte sagt något om. Det jag skrev är att tre separata spelare skrev något liknande till Larsson som reagerade på ungefär samma sätt de tre gångerna. Det är mönstret. Det handlar mer om Larsson än dig.
För att förtydliga så trodde jag du hade mig som små brun pga att jag tyckte Han va skum..113;n249722 said:Ok det köper jag
Vad får vi ut om vi hänger LJS och han är grön?Mukwa;n249730 said:Men jag tror fortfarande att LJSL är en bra kandidat för hängning eftersom vi kommer kunna se mer av en grön hängning. Klart vi ska leta ulvar, men när ingen känns ulv är det bättre att ta ut den byn vinner mest på vid grönande.
Shit happens, oavsett alignment.Mukwa;n249730 said:Ser att det börjar vända mot mig igen. Vad får ni ut av att hänga mig när ni får se att jag är bybo? Nästan ingenting. Alltså - välj en annan kandidat. Att jag lågflyger är inte ett argument i runda 2. Jag har anklagat LJSL och .113, men det är lösa anklagelser och när ni ser att jag är grön kan ni ändå inte lyncha LJSL bara för att jag trodde att han var ulv, eftersom jag aldrig haft något starkt case. Läste igenom Sodivras sammanställning av LJSL och det pingar ju inte värst. KK är alldeles för snäll för att vara bybo så där tror jag att jag har hittat en ulv. Men jag tror fortfarande att LJSL är en bra kandidat för hängning eftersom vi kommer kunna se mer av en grön hängning. Klart vi ska leta ulvar, men när ingen känns ulv är det bättre att ta ut den byn vinner mest på vid grönande. Jag håller kvar rösten på LJSL och hoppas som sagt att ni väljer att bordlägga lågflygarna. Och ja, jag vet att jag är kass som inte bidrar mer. Det var inte tänkt så här.