fjodorsenuba
Krigarpoet
Jag har flyttat min röst tillbaka till FjodorsenubaJust det. Du tar inte heller ställning. Så:
BiobunkerVII (3): Empiricus, Hellzon, Genesis
Xyas (1): Sidd
Fjodorsenuba (1): Impetigo (först)
RasmusL (1): BioBunkerVII
Sidd (1): RasmusL
Xyas gjorde 34 inlägg i R1. "Exakt som vanligt"? "Inte överdrivet med inlägg"? Jag säger inte att Xyas är ulv, men det här stämmer ju inte alls.Xyas Locriana : Spelar exakt som vanligt. Inte överdrivet med inlägg, inga långa utlägg och poängterar gärna felaktigheter även när det missgynnar honom. Var förvisso orsaken till att vimes åkte och att några röster ändå föll men det är svårt att klandra någon för röstning i r1 med 3 röster totalt.
Nej det känns lite lågflygande men inte dirket rödande...Jag gillar inte att @Impetigo skrivit fyra inlägg denna runda, och det senaste var 11.19.
Hmm, det var nog min uppfattning, försökte skicka iväg innan 21 så det var mer på känsla istället för genom att analysera varje inlägg rakt igenom men det är sant att aktivitet har varit högre än vanligt.Xyas gjorde 34 inlägg i R1. "Exakt som vanligt"? "Inte överdrivet med inlägg"? Jag säger inte att Xyas är ulv, men det här stämmer ju inte alls.
Kom in nu efter 18-årsfest och läser ikapp.@Sidd, @Hellzon, @RasmusL och @Impetigo, jag väntar fortfarande på att ni ska säga hur ni kommer att tolka mitt agerande om jag expanderar i R2. Martin säger att han kommer att se det som paktbrott gremfrown, medan Empi verkar vara okej med det. Jag har inte råd att både expandera och köpa siande, tyvärr. Jag försöker att vara medlem i pakten, men hoppar jag expansion i både R1 och R2 är jag ju helt körd, det måste ni ju se. Jag tänker att jag expanderar till Mixolydia, som är en liten planet, men jag vill inte bli utröstad som paktbrytare bara för att jag inte lägger mig helt platt.
Ja det var ju det, men Biobunkers beteende nu på kvällen gör att det känns OK att vara kvar där. Plattläggande, och när det inte funkar allmänt flaxiga resonemang som inte riktigt leder nånvart, inkl antaganden om att det skulle vara baserat helt på Varuhusgate. Jag känner igen stilen från när jag själv åkt dit som varulv.Hellzon, vad är din motivering till rösten på Bio? "Känns mer röd än Rasmus" är liksom lite sådär...