fjodorsenuba
Krigarpoet
Tack @GenesisKingmaker? Nu överdriver du nog. Förklara gärna varför byn tjänar på att jag berättar vad jag köpte. Jag har förklarat att jag gärna har den osäkerheten kvar eftersom mörkret då inte kan lista ut om jag är skyddad eller inte, och förhoppningsvis inte vill nattmörda mig. Dessutom behåller jag en osäkerhet när det gäller utröstningsskydd, som gör det svårare att rösta ut mig. Ja, det är inte osjälviskt spelat för byn, men jag resonerar så att om jag åker ut så förlorar jag.
När det gäller varför jag inte expanderade har jag varit tydlig med mitt resonemang. Det individuella vinstkriteriet gör att den som tydligt har mest stålar blir en måltavla. Du kan ju själv se att du har fått röster på grund av detta. Min förhoppning är att jag kan lyckas komma in i pakten på lika villkor och få gemensam seger med dem. Jag tror att det är självmord att försöka dra eget race som rikast i matchen, för det är flera som har varit väldigt tydliga med att då åker man (nu senast Rasmus "skjuta ner de rikaste spelarna").
Varför jag ligger på är för att om någon av er tre köpt vetenskapsakademi så borde ni ju veta hur många megakorpar vi har just nu. Det är extremt relevant information för alla.
Men då får jag helt enkelt se till att lösa dett själv då.
RÖST: INGEN