Min väldigt korta analys:
Biobunker VII Eolian Twins, Hypophrygia : Jag gillar Biobunkers spel men det kan ha att göra med att det finns en snygg logga i sidfoten på varje inlägg.
Empiricus Hypodoria : Ger bra udnerlag för analys men tar inte ställning så hårt. Väldigt Empi:igt spel, precis som förra. 65 % grön.
Fjodorsenuba Mixolydia, Ionian system : Jag har alltid svårt att läsa av Fjodor. 50/50
Genesis Ionian system : Spelar bra om än lite gnabbigt, oklart om jag känner igen det från tidigare spel. Skulle kunna känna en press att prestera som ulv när bybo? 45 % grön
Hellzon Dorian, Mixolydia : Lågmält men kärnfullt. En helt vanlig hellzon såhär långt. 60 % grön
Impetigo Hypophrygia, Lydian : Inte spelat så mycket men tycker mig även här känns igen tonen. Har en tendens att dra på sig uppmärksamhet och bli utröstad (senaste två spelen). Ser samma spelstil men inte riktigt de hakutstickande besluten. 50/50
Martin3 Phrygia, Dorian : Som vanligt väldigt inne på att bryta systemet snarare än spela spelet. 60% grön
RasmusL Lydian, Locriana : Det är ju jag som kör!
Sidd Hypophrygia, Eolian twins : Vetifaan alltså. Asmycket magkänsla bakom denna snarare än bevis men jag tycker att "Sidd spelar mer som när den är varulv än när den är grön", viss skillnad från förra gejmet och mer likt förrförra. 40 % grön.
Xyas Locriana : Modigt spelat i R1, visst ryggen mot väggen men ändå. Jag ser ett ganska standard Xyas-spel. 60 % grön.
Slutligen:
Röst: Sidd