TobiasEkwall
Swordsman
Mina elever är också på praktik! Smidigt!Mina elever ska ut på praktik så jag har väl all tid i världen... (En lögn jag kan vagga in mig själv i vilket fall)
ALL HAIL METAL
Mina elever är också på praktik! Smidigt!Mina elever ska ut på praktik så jag har väl all tid i världen... (En lögn jag kan vagga in mig själv i vilket fall)
ALL HAIL METAL
Jag tilldelar dig:Mina elever ska ut på praktik så jag har väl all tid i världen... (En lögn jag kan vagga in mig själv i vilket fall)
ALL HAIL METAL
Du får då följande klassiker:Jag kör också!
ALL HAIL METAL
Vem är du?! Vad har du gjort med God45?!Det här kommer ta tid!
Med tid menar han troligtvis att det är klart imorgon vid denna tid!Vem är du?! Vad har du gjort med God45?!
Stilig är han tydligen också!Hur vågar JoJo redan ha haft en vampyr som heter Dio??!!
Awesome!Har skissat lite på mitt scenario och det kommer nog snarare handla om att baktala andra, dra deras namn i smutsen och ta heder och ära från dem än mord. Om detta blir så bra som jag tänkt mig kommer det nog bli det bästa scenariot av de jag skrivit i den här tävlingen
Ja! Kom igen!Enbart 5 deltagare med mig inräknad. Men 9 pers som röstade i pollen. Kom igen nu, hoppa med och delta!
Du får följande platta:Den finns en första gång för allt … ska ge det en chans …
ALL HAIL METAL
Varsågod!ALL HAIL METAL
Pew pewpew peew!
Du får denna goding!𝔄𝔏𝔏 ℌ𝔄ℑ𝔏 𝔐𝔈𝔗𝔄𝔏
Jag ger dig då:ALL HAIL METAL!