Beastslayer
ROTN
Jag tänker inte skylla på något.......
Jag måste meddela att jag definitivt inte kommer kunna möta deadline då, ja, livet har kommit emellan. Även fast det blir ”utom tävlan” så kommer jag att ”skicka in” så fort jag känner mig nöjd och färdig.Jag tänker inte skylla på något.......
Exakt!När det står att tävlingen avslutas den 3:e maj, avses då 3:e maj kl. 23:59?
Samma här! Det är sånt som händer. Men det är 2 dagar kvar. Kanske får jag till en sinnesjuk slutspurt? Men högst troligen blir jag inte klar. Men idén finns kvar och nedskriven i grovt format.Jag måste meddela att jag definitivt inte kommer kunna möta deadline då, ja, livet har kommit emellan.
Du hinner! Du är ju kungen av att slänga ihop något mästerligt på en dag eller så.Ok jag glömde helt bort detta. Kanske hinner få till något imorgon
Satte på skivan och läste igenom scenariot. Fan vad det passar bra ihop med musiken och texterna!Sådär! Klart! Då bjuder jag till och med på några illustrationer, det brukar vanligtvis ligga en bit bortanför min bekvämlighetszon
Riktigt sjysst!Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
Annorlunda, men bra! Anime är....nää jag håller käft!Mitt bidrag! Heaven and Hell!
Tackar!Satte på skivan och läste igenom scenariot. Fan vad det passar bra ihop med musiken och texterna!
Det här är ett helt fantastiskt scenario för undersökande karaktärer ju! Det brukar ändå vara en av karaktärstyperna i genren där sanningen är god och man kan göra bra saker genom sitt skill-set. Men här är man straight up torpeder fast med kameror istället för pistoler. Älskar det!Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
Tack så jättemycket!!!Det här är ett helt fantastiskt scenario för undersökande karaktärer ju! Det brukar ändå vara en av karaktärstyperna i genren där sanningen är god och man kan göra bra saker genom sitt skill-set. Men här är man straight up torpeder fast med kameror istället för pistoler. Älskar det!
Nuhar jag hunnit läsa igenom ditt scenario också, snyggt jobbat. Jag håller med God45, kul att få vara amoraliska utredare riktigt smutsigt detektivarbete. Och väldigt informationstätt, på ett bra sätt, det är mycket äventyr på 4 sidor. Det känns som en väldigt användbar skill.Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
Stort tack!!!Nuhar jag hunnit läsa igenom ditt scenario också, snyggt jobbat. Jag håller med God45, kul att få vara amoraliska utredare riktigt smutsigt detektivarbete. Och väldigt informationstätt, på ett bra sätt, det är mycket äventyr på 4 sidor. Det känns som en väldigt användbar skill.
Det är ändå coolt, fler borde våga vägra layoutJag ska försöka köra ett ryck imorgon och slänga ihop ett väldigt sandlådigt upplägg. Blir 0% layout utan rakt upp och ner ett word document. Håll tummarna!