Grymt snyggt!Tar det lite mer bokstavligt än så länge.
Gå med vänstra handen först!Förragången kom jag riktigt bra överens med min platta, nu är det lite bråkigare. MEN nog ska det bli scenario nu också!
Nej, finns inget max. Kötta på!Bara så att jag fattat rätt här, Minst två sidor, man får skriva både fram och bak. Men finns det något max?
Ser fram emot att se vad du skriver påHar kommit ungefär halvvägs i skrivandet nu. Tror inte att detta äventyr liknar något annat jag skrivit. Jag vet inte än om det är bra eller dåligt, men det är ruskigt kul att skriva i alla fall
Första utkastet är klart. Behöver läsa igenom allt, kolla stavning och regler o.s.v. Sen hoppas jag på att hinna layouta allt efter det. Kommer ha en grej inlämnad i tid, hoppas bara att jag ska hinna göra den snygg ocksåEn vecka kvar! Hur går det?
Nu när jag hunnit skriva klart själv så har jag hunnit läsa igenom ditt också. Snyggt! Och kul!Mitt bidrag! Heaven and Hell!
Yay! TackNu när jag hunnit skriva klart själv så har jag hunnit läsa igenom ditt också. Snyggt! Och kul!
Vi spelade en one-shot med "disaster/peace" tror jag dte hette. Det var sailor moon inspirerat och väldigt byggt på episoder så det hade nog kunnat funka fint som system det med.
Så coolt! Hur har du behandlat dagboksanteckningarna så att de ser gamla ut?Sådär! Klart! Då bjuder jag till och med på några illustrationer, det brukar vanligtvis ligga en bit bortanför min bekvämlighetszon
Tackar!Så coolt! Hur har du behandlat dagboksanteckningarna så att de ser gamla ut?
Super kul karaktärer! Max dysfunktion på bästa sättet!