Har nu snabbläst tråden. Svårt...
Halo har pingat lite men kollade R1 i Häxornas Rådslag och det stämmer bra med spelet nu. Jag vill inte rösta ut Halo den här rundan.
Sidd är svår, försöker jämföra med Incidentkommissionen och Mr Ulf men lite osäker, orange, kan tänka mig att rösta på.
BDG tycker jag har spelat bra, jag vill inte att BDG ska vara röd. Oklart men vill inte rösta ut.
Vimes är jag lita osäker på, har inte känts knivskarp i spelet, jag baserade min första reaktion på något som jag missförstod men nu är jag tvek. Kan tänka mig att motvilligt rösta ut.
Xyas vet vi ju inget om. Jag vill inte singla slant. Vill inte rösta ut.
Basse är grön
Biobunker ger mig lite skumma vibbar. Jag känner inte helt igen spelet från förra (som kanske inte är ett representativt spel iofs). Kan tänka mig att rösta ut.
Fjodorsenuba. Den konstiga/spännen "outa-ljug"-grejen är grönande. Det finns säkert en logik där som jag inte förstår, men det är rätt crazy och drar en massa uppmärksamhet att komma med sådana mästar-trick. Vill nog inte rösta ut.
Jag tror att ulvar gillar att rösta på Xyas.
Utifrån det kommer min röst att landa på Sidd.
Röst: Sidd
Och jag tycker att du ska outa vapen nu
@Xyas . Vi vet att du är skarp och tror och hoppas på mer aktivitet i kommande rundor. Du kan rädda dig själv till en låg kostnad, tror du att du kan spela nästa runda så tycker jag att du ska göra det.