Hägerstrand - Har spelat väldigt stabilt bybospel både i analys av spelupplägg och press av spelare. Normalt sett är det lite rödande att ställa regelfrågor till SL då det är ett bekvämt sätt att fejka aktivitet men här har regelfrågorna varit saker som det inte är bra för ulvarna att få förtydligade så det tycker jag är grönande.
Brynolf - Stabilt och bra bybospel. Bra analys runt siarna som jag håller med om.
Anthrox - Svag och inaktiv start vilket var okarakteristiskt men har spelat upp sig. Har vänt på massoutningssteken ett par gånger nu men jag ser det som ett sätt att se om spelet går att bryta och verkar ha släppt det nu efter att ha diskuterat igenom det. Var den första (?) som tog upp att ulvarna kan låta bli att ta med både naiv och paranoid siare i spel så de har en safe outning att göra vilket jag inte tror en ulv skulle påpeka.
BiobunkerVII - Deltog i diskussionen igår och hade bra poster, tog ställning om upplägg och siare och postade listor.
RasmusL - Bra och konsekvent start igår utifrån det jag läst av Rasmus tidigare. Bra ställningstagande grävpost i natt även om jag skulle vilja se mer åsikter om ett par av spelarna från honom.
Björn den gode - Svag start med lite otydlighet runt rollspelare/spike som jag ville ha svar på men har svarat bra på det och spelat upp sig. Inte spelat med Björn tidigare men gillar den lugna och sakliga analysen, känns inte stressad överhuvudtaget.
Sidd - Har avhandlat det i flera poster ovan men jag kan inte hänga nån pga olik spelstil från min egen. Klingade bättre vid en andra genomläsning. Har diskuterat siarna väldigt mycket.
StradhLestat - Rörig start men jag tror det är mer förvirrat och lite lätt sårat här än ulvigt, tror han hade hållit lägre profil om han var ulv.
Big Mama - Rätt stabil start, tycker inte vare sig funderingarna runt väktare eller siare är särskild rödande. Röstar på mig men med svag motivering (för välgenomtänkt post).
damogn - Spelar nybörjarbybokortet hårt vilket jag inte kan klandra efter VALulv men verkar skärpt så det gnager lite i bakhuvudet att det är lite beräknande. Posterna klingar relativt grönt, får gärna delta mer.
Octagonal - Otroligt lite poster men väl kapabel att spela lågflygare i några rundor. Tycker vi behöver mer från Octa för att det ska kännas bra.
Basenanji - Väldigt lite substans, tycker att försvaret velar fram och tillbaka. Hugger lite på Octagonal i sitt försvar vilket åtminstone tyder på att de inte är på samma lag, vilket jag inte tycker skadar om vi vill dreva dem mot varandra.
Impetigo - Suck. Tråkigt.