damogn - Spelar i mina ögon som en genuint nyfiken nybörjare som bara under rundans gång har åtminstone halv-fattat grejen och börjat komma in i spelet. @damogn har du spelat tidigare, här eller någon annanstans online?
Sysp - Tryhard mode gör mig så himla nervös och kanske lite hotad, alltid jobbigt att bli utspelad av en ulv som faktiskt vinner för att den gör det jävligt bra/snyggt. Jag ser dock bara grönt när jag läser Sysp. Stabilt, logiskt, drivande, ambitiöst. Sådär vill jag också spela! @Sysp jag har inget riktigt tillbaka till dig, här är "alla spelare"-tankarna du efterfrågade iaf!
Hägerstrand - Inte väldigt tongivande men när jag gick tillbaka och läste posterna Hägern skrivit så är det bra innehåll. Svårt att sticka ut såklart med så mycket poster. Håller sig dock till ganska "säkra" ämnen och angreppet på StradhLestat är även det inget särskilt risky move, enkelt med en måltavla som är så virrig/stressad/kaosig och kastar in lite härliga siffror och tecken i stresskrivandet. Nästan grön, men spelar lite säkert. Om du ska hoppa upp ett snäpp så skulle jag vilja se något liknande försöka som jag gör just nu, med dina mest och minst misstänkta och så.
Octagonal - Har tagit emot en hel del lågflygar-anklagelser och bland annat Basenanji anmärker på timingen, att det skulle vara en ulv som spelar i "bursts" för att sedan med flit flyga undan och personligen så ser jag det faktiskt inte, snarare anklagelsen där som känns krystad. VI utgår från att du åker ut ikväll, så ge os ditt testamente. Jag ser att du sprattlar och har dig just nu och jag gillar't, men vill ha mer substans
@Octagonal! Vi vet att du kan!
Anthrox - Sjuk och lite lågenergi i början men har spelat upp sig under rundans gång. Jag hade dig som rödare men gillar särskilt försöken till analyser om distanseringsröster (Basse), resonemang i stil med "om vi röstar ut X och X är ulv så är det troligen en till ulv bland Y, Z, och N". DU är ju en spelmekaniksanalytiker i de flesta andra spel, om du fick fjärrstyra hela byn hur skulle du säga att byn har bäst möjlighet att vinna
@Anthrox?
Impetigo - Ingen aning, frånvarande. Jag gillar inte att rösta ut inaktiva, det ger så lite information att analysera. Jag ser det inte som en mega-ulv-move att hoppa över en runda (även om det säkert finns en poäng i att straffa sådant beteende, folk håller sig aktiva då
). Men såhär kan vi inte ha det så länge. Jag hoppas att du får hinna spela, så kan vi rösta ut dig om vi vill baserat på ditt spel och inte på ditt o-spel.
Sidd - Det är alltid kul att se om folk anklagar Sidd för att vara ulv med att säga "kaosig" eller "för okaosig" i olika kombinationer. Lite lågaktivt möjligen, men pingar varken rött eller grönt för mig. Du ligger just nu på Impetigo
@Sidd och jag respekterar att vilja rösta ut en inaktiv även om jag inte alls håller med om det (bättre att ta de vi åtminstone har någon data på), så vilka tre är dina top-ulvar om vi bortser från inaktiv-Impetigo?
Brynolf - Jag var på väg att sätta grön. Trygg, självsäker och stadig men sen fick jag någon obehaglig minnes-attack från Klassåterträff i Nora och då blev jag mindre säker. Det är samma tonalitet, korta och koncisa svar och ordval. Jag ska göra en läsning av de spelet, igen, men tillsvidare lite gulgrön sådär. @Brynolf du har ju gjort comeback och än så länge "kommit undan" rätt bra med din tillbakalutade och lite kaxiga spelstil. Hur skulle du säga att vi kan se skillnad på ditt spel mellan ulv och bybo? Någon liten skillnad eller manner som du själv tänkt på?
BioBunkerVII - Stressat intryck, krystat intryck. Levererar saker som efterfrågas men innan jag kollade tillbaka så mindes jag knappt vad du skrivit över huvud taget, vilket aldrig är ett bra tecken. Du har ju levererat en röd-grön-lista. Har den ändrats mycket och om du måste skjuta en silverkula, på vem och hur säker är du på den i %?
@BiobunkerVII
Big Mama - Rätt anonym, spelar mycket med likes som är svåra att plocka upp för den som inte blir lajkad. Lite vindflöjel men förstår också att det kan vara svårt att som ny (Visst var detta typ premiären eller nästan iaf för dig här? @Big Mama ) att ta initiativ. Jag känner inte samma lugn kring Big Mama som kring damogn dock, och jag måste nog gå ett varv och fundera över varför.
Björn den gode - BDG:s spelstart är i mina ögon osedvanligt skakig och trevande, med en del konstiga läsningar och inte stenkoll på reglerna. Sen spelar du upp dig massvis, passar på att smickra mig lite med att du skulle välja mig som med-ulv och så ( <3 ) men du är jävligt bra på det här och din start var verkligen inte jävligt bra. Det gör mig misstänksam. Det lär inte bli något BDG-drev den här rundan men jag får kalla kårar.
@Björn den gode kan du lista de senaste spelen du var med i så att vi kan läsa tillbaka lite?
StradhLestat - Kaosigt värre. Stressigt skrivande, fladdrigt, vindflöjel, tillbakakaka, defensiv och bitvis uppgiven "ingen lyssnar ändå på määäääj"-stil. Jag har inte spelat med dig tidigare men om du faktiskt visar dig vara bybo så gör du det väldigt lätt att se dig som ulv. Jag vet att du inte är här, att du är på kalas etc, och jag tror att det är sannolikt att du blir utröstad ikväll, men om du överlever och jag inte gör det så vill jag ha en lite ordentligare spelaranalys, kan vara baserad på magkänsla men åtminstone en ordentlig ranking så att vi vet var du står.
@StradhLestat
Basenanji - Jag hade dig som rätt grön innan jag började läsa tillbaka men hela R1 är en väldig massa snömos, en väldig massa inlägg som jag inte har något minne av (en av de mest aktiva räknat till antal inlägg men kanske den jag minns minst?) och det enda substantiella angreppet är på Stradh som känns slappt och safe. Någon gick in och ursäktade dig och sa att du alltid är dålig i R1 men det håller jag verkligen inte med om. Fishy. Jag vill väcka drevet mot
@Basenanji till liv, det är värdelöst att drevatvå personer som är inaktiva!
Röst: @Basenanji
Hey byn! Vi kan inte dreva två inaktiva! Det ger typ nada ny info! Vi vill dreva folk som kan sprattla och vrida och vända på steken och desperat leta case och försöka övertyda. Där fångar vi ulvar och där hittar vi bybor vi kan lita på!!