solvebring
Superhero
Hahaha! Coolt, då ska vi se...
Skulle du kunna fördjupa dessa lite mer? I alla fall den första, eller menar du rätt och slätt en presentation som på baksidan av en bok?* En schysst presentation av spelet på hyfsat många paragrafer.
* Ett designmål (vad handlar spelet om? Vad vill det åstadkomma?).
* En presentation av regelsystemet (vad är intressant med systemet? vilket fokus har det? Till krank: "Att hålla sig osynligt" är ett fullt legitimt fokus, så länge man talar om hur det skall åstadkommas).
Som på baksidan av en bok, eller som stämningstext, eller som reklamtext, eller hur du vill, egentligen. Så länge man får en hyfsad bild av hur du tänker dig att det är att spela spelet.solvebring said:Skulle du kunna fördjupa dessa lite mer? I alla fall den första, eller menar du rätt och slätt en presentation som på baksidan av en bok?
Jag hoppas ingen trodde att jag var originell? Det är jag nästan aldrig ...DeBracy said:Ajja, jag säger ja nu och ser dum ut sen. Jag är på. (din lilla copycat där... )
Nä, tyvärr. Men den är ju ganska tydlig, så det är inte så svårt att höra, i alla fall.Måns said:Den var jävligt märklig. Dessvärre kan jag inte hitta texten på nätet. Du har inte koll på den?
En fråga: Är det bara låten i sig eller videon och artisten ifråga man ska utgå från också?Genesis said:krank: Loose Lips.
Så länge du utgår från låten så får du hämta vidare inspiration från videon, artisten eller filmen som låten är med i, om du vill. Men du får inte bortse från låten (fast du får ju tolka den hur du vill, såklart) och du måste inte ta hänsyn till videon eller artisten om du inte vill.krank said:En fråga: Är det bara låten i sig eller videon och artisten ifråga man ska utgå från också?
Och nu har jag inte alls koll på reglerna för designutmaningarna, men om det inte är dödsstraff på att utroparen av en tävling deltar, och ingen annan tänker mordhota mig för att jag är fräck och framfusig, och sist men inte minst, om Genesis vill delta så:Genesis said:Det har varit trögt på sistone på forumet, tycker jag. Så det är definitivt dags för en designutmaning.
Det är det inte. Det finns alls inga regler för några designutmaningar i allmänhet, se.hallogallo said:nu har jag inte alls koll på reglerna för designutmaningarna, men om det inte är dödsstraff på att utroparen av en tävling deltar