Ond bråd död
Swashbuckler
Typ 70 om jag inte räknat fel. Många prominenta rollspelare från forumet bland namnen också.
Ni har tyvärr fått nåtslags fulvirus på siten, som drar upp en fejkad installer för Adobe Flash Player på... spanska?NilsK said:Nu har vi lagt till stretchgoals
Och som de som följer mig på Facebook redan vet så har jag redan börjat brottas mot driften att döpa en muterad uggla till "Hoa-hoa"... =)NilsK said:vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!
Det där får vi nog ta och diskuteraOch som de som följer mig på Facebook redan vet så har jag redan börjat brottas mot driften att döpa en muterad uggla till "Hoa-hoa"... =)
Det är nu fixat. Det var inte virus utan maleware.TomasFriaLigan said:Yes, vi är medvetna om virusproblemet, vi jobbar på det!
Inga problem, glad att jag kunde hjälpa till.TomasFriaLigan said:Stort tack för hjälpen!
Eftersom ni nu har passerat 90 kkr är det väl dags att lägga till nya stretch-goals?NilsK said:Nu har vi lagt till stretchgoals och även lagt upp en FAQ-sida där vi ger lite mer info om hur spelet kommer att se ut (samma information som i Fenix-artikeln i lätt omarbetad version).
Eftersom vi precis sprängde 60,000-kronorsvallen betyder det att spelet garanterat levereras i box, med kort och att vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!
Fundraisern hittar ni fortfarande här.
Och låt det vara äventyr/kampanjMekanurg said:Eftersom ni nu har passerat 90 kkr är det väl dags att lägga till nya stretch-goals?NilsK said:Nu har vi lagt till stretchgoals och även lagt upp en FAQ-sida där vi ger lite mer info om hur spelet kommer att se ut (samma information som i Fenix-artikeln i lätt omarbetad version).
Eftersom vi precis sprängde 60,000-kronorsvallen betyder det att spelet garanterat levereras i box, med kort och att vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!
+1Mekanurg said:Eftersom ni nu har passerat 90 kkr är det väl dags att lägga till nya stretch-goals?NilsK said:Nu har vi lagt till stretchgoals och även lagt upp en FAQ-sida där vi ger lite mer info om hur spelet kommer att se ut (samma information som i Fenix-artikeln i lätt omarbetad version).
Framgangens dubbeleggade plastic-katanaTomasFriaLigan said:Vi jobbar på saken!
Nu har vi snart passerat 100000 med en tusenlapp istället. Jag tror jag är skyldig till att peta upp summan över 100000 (100001 efter jag kastade in mina pengar) … Så, grattis Magnus Edlund, dags för dig att bjuda Ligan ’på champagne och ”typ oliver eller tapas eller något”’!Owlbearpig said:Mindre än en tusenlapp kvar till 100000 kr!
Fuck!DeBracy said:Nu har vi snart passerat 100000 med en tusenlapp istället. Jag tror jag är skyldig till att peta upp summan över 100000 (100001 efter jag kastade in mina pengar) … Så, grattis Magnus Edlund, dags för dig att bjuda Ligan ’på champagne och ”typ oliver eller tapas eller något”’!
GÅR DET BRA MED CAVA??TomasFriaLigan said:Tack DeBracy och alla andra!
Ser fram mot den edlundska skumpan!
Nu ska vi bara se till att göra klart ett sjuhelsikes bra spel också!
Kom hit på besök och köp hem lite sådanahär:Magnus Edlund said:GÅR DET BRA MED CAVA??