Rhodryn
Hero
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om vad jag har läst de senaste 2-3 sidorna här.
När jag läser dina (Vlads) meddelanden om era husregler, och hur ni spelar Eon etc... så vad jag ser framför mig är något i stil med hur strid är i Anime serier som One Piece, Naruto och Bleach... Där någon med bara ett nonchalant svep av sin hand dödar en halv arme eller något. Eller där två mäktiga kombatanters vapen/anfall slår ihop, var på världen runt dom bokstavligen talat exploderar i eld, död, och förödelse, och det enda som är kvar är ett stort hål i marken... förutom den lilla toppen av mark som är kvar direkt runt kombatanterna...
Jag vet inte om det är det ni spelar... jag kan ju ha helt fel... men det är så här det låter fär mig när jag läser dina inlägg. XD
Det är ju inte det att jag har något emot sådan strid i Anime, de tre Anime serierna jag nämnde är några av mina favorit anime serier (specielt One Piece som har varit nr1 för mig sen jag hittade den runt ca 2003 när det inte ens fanns 150 avsnitt än, dom är nu uppe i 678 avsnitt som har kommit ut )... men jag vet inte helt och hållet vad jag tycker om vad ni har gjort med Eon trots det, för jag spelar ju Eon för att det är trovärdigt, och någerlunda "realistiskt" (mer så än något annat rollspel som jag själv har spelar i alla fall). Så... jag vet inte vad jag ska tycka...
Jag börjar upprepa mig... så... [/post] XD