Big Marco;n195440 said:
Spontant skulle jag säga - skapa ett eget forum om detta är ett behov du har. WRNU är ändå tänkt att vila på ett inkluderande pelarverk.
Jag vet inte om du missförstod vad det handlade om. Tanken var att minska bråken i trådar genom att få möjlighet att välja bort vissa bråkstakar. Dessa kan fortfarande posta i andra trådar om samma ämne om de så vill.
Sen ska jag säga att forumet inte är det minsta inkluderande. Så om ni undrar varför jag blir förbannad så kan det vara det det beror på. Om man vet redan innan vilken hatstorm man får möta oavsett vad man skriver så kanske man inte känner sig så välkommen och svarar därefter. Nu vet jag att många är vettiga här, men att de håller tyst. Vilket inte är så konstigt när man ser hur avvika För egentligen har jag inte sagt något som
borde vara kontroversiellt. Jag hoppade inte på någon utan skrev om ämnet, medan folk hoppade på mig som person och påstod att jag var konspirations teoretiker, rasist och det ena med det andra. Visst, kanske överskattade jag forumets insikter, men nog sjutton måste folk ha lite koll på hur media mörkar saker m.m.
För visst är det konstigt att impetigo kommer undan med 48 timmar för det påhoppet. Hade det varit ett annat mål än mig hade det varit en vecka. Eller alla andra påhopp jag fått sen jag kom tillbaka, som bara släppts utan åtgärd. Men det verkar råda en sorts inställning att jag är värre än Hitler eller nåt och därmed får jag behandlas annorlunda. Jag kan vara raljerande i mina inlägg, men det är inte konstigt om man ser till hur folk svarar mig. Sen är det imo en så bisarr situation i landet att det är svårt att prata om utan att raljera över vansinnet.
Men är det någon som vill vara inkluderande och stå på den lilla människans sida och bla bla, så är det bara att stötta mig nästa gång. Ni behöver inte hålla med, men ni kan ju vara schysst mot folk iaf.
På allvar, varför hatar ni mig? Vad är det som är så fel med det jag skrivit att det är ok att behandla mig illa? Någonstans måste ni ju inse att ni gör fel.
Och innan någon oempatisk jävel dyker upp och snackar om offerkoftor, så vill jag be henom fundera ett varv till om det är en bra idé att ifrågasätta att folk som blir illa behandlade också tycker att det är orättvist och blir förbannade. "Nej, vi mobbar inte alls. Det är ju han som skriver dumma saker" eller hur nu era tankar går.
Kanske kunde någon t o m fundera över hur modigt det är att stå upp för det man tror på trots att man verkar ha hela världen emot sig. Eller liknande klyschor. Men nej, det ses bara som rättshaveristbeteende i såna här fall. Att bryta mot normer kräver styrka, men just i det här fallet så är man bara virrig eller vad det var nån skrev.
Jaja, det är nog förgäves att försöka resonera med er om det här också. Men jag skulle vilja be modsen (troligen också förgäves) att fundera över om ni behandlar alla lika här eller inte, och om ni kommer fram till något, kanske det i framtiden kan bli lite andra bedömningar. Sånt är svårt att se hos sig själv, men jag tycker jag gjort en insats för att upplysa lite iaf.