Bortsett från Winston Churchill, vars initialer numera utmärker avsedd plats.Hur ofta hör du talas om någon som blivit känd för att han urinerat på därför avsedd plats
Men tack som tusan själv! Det var riktigt skoj även om det nog blev lite kaosartat efter ett tag. Hade inga problem med regelhanteringen från din sida så lär sig en läxa: det är inte så himla petigt! Inte i ett sånt här spel i alla fall.Ett tack till Feng Shui-gänget jag spelledde.. Ni utnyttjade verkligen det jag sade.. Både att ta tag i miljöbeskrivningarna och utnyttja de enormt breda färdigheterna.. troberg utnyttjade det första rejält mycket, vilket var otroligt roligt att få uppleva.. Att slänga iväg en hotellbibel i luften som distrationsmoment för att sedan klippa till en person med lådan som bibeln låg i är en suverän beskrivning.. lokomotivs sköna rolltolkning var också rolig med hans coolhet i strider och hans sneakighet.. Hos Herr Nils märktes erfarenheten av alla smarta saker han företog sig.. Ta en bov som gisslan och använda denne som sköld.. Utnyttja färdigheterna för kontakter... Hitta på vilka personer du kände osv.. Förde historien framåt... deBracy var ofta den förutseende killen som tog hand om sakerna.. Den som såg och städade upp.. Snygg handstil har du också, ser jag nu när jag kollar igenom rollformulären.. Attans att jag inte såg din melodramic hook tidigare.. Den var skön.. Gillar dina småsaker du plitat ner på rollformuläret.. Sedan är det en pinsam sak.. Jag kommer inte ihåg vem det var som spelade monsterjägaren Steve.. Jag borde ha sagt att ni skulle skrivit ner era forumsnamn.. Attans.. Snygga bluffar hade han i alla fall (eller inte ).. Tegelstensknocken var rätt skön..
Fast ju grejen att slänga iväg bibel var smart, då man automatiskt vill följa ett föremåls bana med blicken.. Hade jag spelledat Feng Shui mer så hade jag gett plus på skadan.. Har inte kommit in tillräckligt i FS-tänkandet.. När jag gick frysande hem från skolan nyss så började jag analysera hur man ska tänka.. DoD exempelvis riktar sig mot hur handlingen utförs och modifierar utifrån det.. En Feng Shui-spelledare ska istället rikta sin uppmärksamhet mot vad handlingen åstadkommer och modifiera utifrån det.. Något att tänka på som FS-spelledare..Att slänga iväg en hotellbibel i luften som distrationsmoment för att sedan klippa till en person med lådan som bibeln låg i är en suverän beskrivning..
Bara ett tecken på att jag sett för många hotellrum...
Det är väl ingen utmaning. Utmana Vitulv i stället!...att jag glömde utmana dig på armbrytning.
Arrggg! Det talar du om nu! Där missade ju jag en jättechans!Extra kul hade jag då två av mina spel grupper smög omkring och försökte tjuvlyssna på varandra samtal med sin SL. Det är nämligen som så att jag kör tre spelgrupper mot varandra samtidigt och hela 9st av dem var på kalaset.
Jo, visst. Det brukar heta så. Hur förklarar du den drastiska användningen av zoom då?Fogge din jä? kamera gick av, av sig själv och träffade mig i skrevet.
Man är väl erfaren snöbollskrigare. Lobba en hög boll och kasta en rakt på. Prova det, det funkar varje gång, oavsett om målet vet vad som kommer att hända eller inte.Fast ju grejen att slänga iväg bibel var smart, då man automatiskt vill följa ett föremåls bana med blicken..
Att ha varit vaken från klockan 6 på morgonen och kört 25 mil i kasst väglag brukar dämpa mig lite. Annars är jag kungen på dåliga oneliners, vilket säkert både Nils och Lokomotiv med glädje intygar.Tja, jag trodde att du skulle vara en hårdnackad typ som drar en massa one-liners hela tiden då det är den uppfattningen jag fått om dig på forumet.. Istället var du typ mjuk och lugn (kan detta klassas som förtal? ).. Jag kände igen dig mer när vi spelade, dock..
Iofs, men jag tänkte snarare på systemen som sådana, inte världarna. Tänkandet att man utgår från en intention (skada någon, hacka datorsystemet, stoppa bilen), slår hur bra det lyckas och utifrån det beskriver hur man faktiskt gjorde det borde gå att införa i nästan vilket system som helst. Det är ju egentligen det som är speciellt med FS system.Jag har funderat över det själv.. Bakgrundshistorien till Feng Shui stödjer även alla olika sorters tidsperioder.. Kan lätt tänka mig ett cthd-scenario till DoD eller swaschbuckling till Chronopia/Gondica, nöjesaction till Neotech, Robin Hood-svingande till Västmark eller varför inte tyngdlösa slagsmål i rymden?..
Jajajajajaja uppmuntra inte honom!!!! AghAtt ha varit vaken från klockan 6 på morgonen och kört 25 mil i kasst väglag brukar dämpa mig lite. Annars är jag kungen på dåliga oneliners, vilket säkert både Nils och Lokomotiv med glädje intygar.