Re: Mitt inlägg i tacktråden
Att slänga iväg en hotellbibel i luften som distrationsmoment för att sedan klippa till en person med lådan som bibeln låg i är en suverän beskrivning..
Bara ett tecken på att jag sett för många hotellrum...
Fast ju grejen att slänga iväg bibel var smart, då man automatiskt vill följa ett föremåls bana med blicken.. Hade jag spelledat Feng Shui mer så hade jag gett plus på skadan.. Har inte kommit in tillräckligt i FS-tänkandet.. När jag gick frysande hem från skolan nyss så började jag analysera hur man ska tänka.. DoD exempelvis riktar sig mot hur handlingen
utförs och modifierar utifrån det.. En Feng Shui-spelledare ska istället rikta sin uppmärksamhet mot vad handlingen
åstadkommer och modifiera utifrån det.. Något att tänka på som FS-spelledare..
Jag kan rekommendera den här sidan när du väl skaffat spelet:
http://my.homeip.net/abbe/t3/index.html
Schticksen på den sidan var den största anledningen till varför jag skaffade spelet..
"
OK, jag lovar, jag ska bättra mig. Kan jag bara fixa rätt..."
Tja, jag trodde att du skulle vara en hårdnackad typ som drar en massa one-liners hela tiden då det är den uppfattningen jag fått om dig på forumet.. Istället var du typ mjuk och lugn (kan detta klassas som förtal?

).. Jag kände igen dig mer när vi spelade, dock..
"
...jag har börjat fundera på hur man lätt kan Feng Shui-a nästan vilket system som helst..."
Jag har funderat över det själv.. Bakgrundshistorien till Feng Shui stödjer även alla olika sorters tidsperioder.. Kan lätt tänka mig ett
cthd-scenario till DoD eller swaschbuckling till Chronopia/Gondica, nöjesaction till Neotech, Robin Hood-svingande till Västmark eller varför inte tyngdlösa slagsmål i rymden?..
Pendragon däremot.....?
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som visserligen inte ser några som helst problem med det